اخبار داغ

فرماندار قاین در جمع اهالی مجتمع مسکونی غدیر قاین:

قول مساعد برای حل مشکل فاضلاب مجتمع را می دهم/مسئولین دست اندرکار پروژه غدیر باید پاسخگو باشند

قول مساعد برای حل مشکل فاضلاب مجتمع را می دهم/مسئولین دست اندرکار پروژه غدیر باید پاسخگو باشند
فرماندار قاین گفت:برای پیگیری فاضلاب مجتمع غدیر، قول مساعد می دهم ومکاتباتی با استاندار محترم خواهم داشت تا در صورت امکان از محل مدیریت بحران برای حل موقت مشکل فاضلاب منطقه اعتباراتی در نظر گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، کهن ترابی فرماندار شهرستان قاینات در دیداری که با اهالی مجتمع هزار واحدی بنا به درخواست خودشان مبنی بر بررسی و رسیدگی به مشکل فاضلاب بسیار بد این مجتمع با حضور  مسئولین دستگاه های خدمات رسان و جمعی از این اهالی در محل مسجد غدیر داشت؛ اظهار کرد: در رابطه با مشکلات فنی فاضلاب و دیگر موارد که ساکنین مجتمع هزار واحدی در حال حاضر با آن مواجه هستند و به ویژه سلامت و رفاه عمومی آنان و دیگر شهروندان شهر قاین را به مخاطره انداخته است؛ بایستی مسئولین ذیربطی که در گذشته دست اندر کار این پروژه عظیم و پر تراکم مسکونی بودند، پاسخگو باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی در ادامه با  اشاره به مشکل جدی فاضلاب این مجتمع گفت: شهردار وقت که پروانه لازم را صادر کرده، نظام مهندسی که چه کسی نظارت بر این پروژه را انجام داده و دیگر دست اندرکاران بایستی پاسخگوی شهروندان و مطالبات بحق آنان باشند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.

,

کهن ترابی تصریح کرد: اگر شهروندان این منطقه در حال حاضر با مشکلاتی مواجه هستند، به دلیل عدم کار کارشناسی و بنای یک مجتمع عظیم و پرتراکم مسکونی در یک منطقه از شهر بدون در نظر گرفتن زیرساخت های لازم برای آینده این مجتمع می باشدو لذا اگر این هزار واحد در چند منطقه از شهر قاین جانمایی می شد؛ خیلی از مسائل و مشکلاتی که هم اکنون شهروندان این منطقه با آن مواجه هستند، وجود نمی داشت.

,

فرماندار خطاب به شهروندان، تأکید کرد: ما به دنبال حل مشکلات بوجود آمده هستیم؛ نه چیز دیگر، که در ابتدای کار نیاز به همت، تلاش و همراهی خود مالکین هزار واحدی است و بعد هم همه مسئولین ذیربط و دستگاه های خدمات رسان

,

وی خطاب به دستگاه های خدمات رسان که هر یک متولی امر خاصی هستندگفت:بایستی کاری که برعهده هر یک از دستگاه ها گذاشته می شود، بدرستی انجام شود تا در آینده شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

,

فرماندار در خصوص وضعیت بهداشتی  که سلامت، رفاه و آرامش مردم  را مختل کرده است؛ خاطرنشان کرد: این موضوع را همه افرادی که در این قضیه کم کاری کردند، افرادی که نظارت درستی بر اجرای پروژه نداشتند و دست اندرکاران مربوطه باید پاسخگوی مطالبات بحق شما مالکین باشند.

,

وی افزود: همه ما در مقابل کار هایی که انجام می دهیم، مسئول هستیم. اینطور نیست که فردی در یک زمان مسئولیتی داشته باشند و در آینده جوابگوی مردم نباشد.

,

کهن ترابی در قسمتی از سخنان خود اشاره به اقداماتی که در خصوص حل مشکل فاضلاب این مجتمع از سوی فرمانداری صورت گرفته، بیان داشت: با توجه به مراجعات مکرر اعضای هیئت امنا، مکاتبات لازم با استان صورت گرفت و یک دستگاه ماشین حمل فاضلاب برای این مجتمع گرفتیم که تا زمان اجرای خط انتقال فاضلاب شهر قاین و احداث تصفیه خانه فاضلاب این مشکل بطور موقت حل شود.

,

فرماندار قاین خطاب  به ساکنین مجتمع هزار واحدی گفت: آپارتمان نشینی یک سری حقوقی برای افراد ساکن دارد که بایستی اعضای یک آپارتمان به جهت ارائه خدمات آنرا پرداخت نمایند. ولی متأسفانه همانطوری که در این جلسه تعداد کمی از ساکنین شرکت کردند، بار ها اعضای هیئت امنا به ما اعلام کرده اند که ساکنین مشارکت و همراهی با آنان در اجرای برنامه های مختلف را ندارند که این خود یکی از مهمترین معایب اهالی این مجتمع می باشد.

,

فرماندار در خصوص فروش مغازه هاوخرج کرد آن که یکی از درخواستهایمردم پیگیری آن بود گفت: بایستی موضوع بصورت حقوقی و توسط مراجع ذیصلاح بررسی و پیگیری شود که چه کسی و یا کسانی این کار ها را انجام می دهند و در کجا هزینه می نمایند.

,

کهن ترابی در پایان گفت:به دنبال نمایش نیستم وآمده ایم مشکل را با همکاری یکدیگر به صورت واقعی حل کنیم وحل شدن این مشکل نیازمند کمک های مردم ودستگاههای اجرایی است .

,

وی ادامه داد: یکی از راههای خدمات رسانی به مجتمع برداشتن دیوارهای هزار واحدی است که از لحاظ ما برداشتن دیوارها منع قانونی ندارد وتصمیم کلی را باید هیئت امنا بگیرند تا حداقل شهرداری بتواند خدماتی را ارائه دهد.

,

کهن ترابی در خصوص رفع مشکل  فاضلاب هزار واحدی گفت: برای پیگیری موضوع قول مساعد می دهم ومکاتباتی با استاندار محترم خواهم داشت تا در صورت امکان از محل مدیریت بحران برای حل موقت مشکل فاضلاب منطقه که حدود 1میلیارد تومان اعتبار نیاز است اعتباراتی در نظر گرفته شود.

,

 

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه