اخبار داغ

مسئولین به اعتراضات صیادان دلواری واکنش نشان دادند

مسئولین به اعتراضات صیادان دلواری واکنش نشان دادند
مسئولین استان بوشهر در پی نارضایتی های صیادان این منطقه در روز های اخیر، از حوضچه های پرورش ماهی دربخش دلوار بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی انتشار خبر سپاس در روز های گذشته مبنی بر خطر جدی کمین شناورهای صیادی و سفاری در دلوارکه موجب نارضایتی صیادان این منطقه شده بود، مسئولین استانی و شهرستانی به این نارضایتی ها با حضور خود در محل پرورش ماهی در دلواراز این محل بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

عادل دهدشتی فرماندار تنگستان در این بازدید اظهار داشت: در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در شهرستان، علاوه بر شروع پروژه های پرورش ماهی در قفس در بخش دلوار، طرح ترویجی جدید برای پرورش ماهی سیباس(صوف دریایی) بشکل پایلوت در دلوار با مزیت افزایش تولید در سطح، اجرا و به بهره برداری رسید.

,

وی افزود:طرح آتی در این راستا راه اندازی پروژه پرورش ماهی و میگو در بخش مرکزی در نقاط روستایی و بشکل پایلوت در محدوده روستای گادوی و عالی حسینی، با استفاده از آب های نامتعارف و چاه های لب شور اجرایی و سپس اشتغالزایی قابل توجهی با توجه به تسهیلات روستایی فراهم می شود.

,

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات و خطرات به وجود آمده در این منطقه درخصوص صیادان و اسکله های فعال در این منطقه نیزامروز با حضورمدیر کل شیلات استان بازدید، بررسی و سپس در اینده نزدیک برطرف می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه