اخبار داغ

قدیمی‌ترین کتاب‌فروش بوشهری:

افزایش قیمت مهم‌ترین عامل بی‌توجهی به کتاب‌خوانی/ حمایت اداره فرهنگ و ارشاد از کتابخانه‌ها کافی نیست

افزایش قیمت مهم‌ترین عامل بی‌توجهی به کتاب‌خوانی/ حمایت اداره فرهنگ و ارشاد از کتابخانه‌ها کافی نیست
قدیمی‌ترین کتاب‌فروش بوشهری گفت: دلیل گرانی کتاب عامل اساسی عدم رغبت مردم به خرید کتاب و درنتیجه کاهش میزان کتاب‌خوانی در سطح جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله هلال بحر مسئول کتاب‌فروشی هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار سپاس با اشاره به عدم تمایل مردم به خرید کتاب، گفت: برخی از کتاب‌ها دارای قیمت بالایی هستند و اغلب دوستداران کتاب از طبقه متوسط جامعه هستند و قدرت خرید کتاب ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این کتاب‌فروش قدیمی اظهار کرد: دلیل گرانی کتاب عامل اساسی عدم رغبت مردم به خرید کتاب و درنتیجه کاهش میزان کتاب‌خوانی در سطح جامعه است که افزایش مکرر قیمت کتاب و مجله مردم از کتاب‌خوانده دور می‌کند و آرام‌آرام  فرهنگ کتاب‌خوانی حذف می‌شود.

,

مسئول کتاب‌فروشی هدایت در خصوص ترغیب مردم به خرید کتاب و کتاب‌خوانی افزود: باید نمایشگاه‌های کتاب با موضوعات فراوان برقرار شود تا مردم به امر کتاب‌خوانی جذب شوند و  همچنین دولت باید برای حل این مشکل اقدام جدی کند و به‌اندازه کافی کاغذ در اختیار ناشران قرار دهد.

,

یدالله هلال بحر مسئول کتاب‌فروشی هدایت در خصوص فروش کتاب‌های درسی و کمک‌درسی گفت: به دلیل اینکه کتاب‌خوانی بسیار کم است مردم کمتر اقدام به خرید کتاب می‌کنند، همین امر موجب شده است تا کتاب‌فروشی‌ها با مشکلات زیادی روبرو شوند و مجبور به فروش کتاب‌های درسی و کمک‌آموزشی شوند تاکمی از مشکلات مالی کاسته شود.

,

هلال بحر در پاسخ به اینکه چه انتظاری از مسئولین دارید، افزود: از مسئولان انتظار داریم بیشتر از کتاب و کتاب‌خوانی حمایت کنند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از فعالیت کنونی از صنف کتاب‌فروش‌ها حمایت کند  و خدماتی از طریق اعطای وام و حمایت مالی و فکری داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه