اخبار داغ

در جشنواره فرهنگی مالک اشتر؛

پاکدشتی‌ها برترین پایگاه بسیج شهرستان‌های استان تهران شدند

پاکدشتی‌ها برترین پایگاه بسیج شهرستان‌های استان تهران شدند
پایگاه مقاومت بسیج شهید محمود پازوکی مفتخر به کسب عنوان برترین پایگاه مقاومت بسیج شهرستان های استان تهران در جشنواره فرهنگی مالک اشتر سپاه سیدالشهداء(علیه السلام) استان تهران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسیجی مصطفی مرادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید محمود پازوکی در گفتگو با ارم خبر گفت: بسیج یعنی همه با هم چه کاری را دردست بگیریم تا به خدا برسیم و از این جهت که اهل معرفت می گویند:صعود معنوی جمعأ و اجتماعأ نافذتر است، این موفقیت بواسطه ی مجاهدت و از خود گذشتگی بسیجیان مخلص این پایگاه و اجتماع مومنین مسجد جامع پاکدشت حاصل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر,

مرادی در تشریح اقدامات خود بیان داشت: این پایگاه محوریت کار خود را مسجد قرار داده و درهمین راستا شورای فرهنگی بسیج و مسجد تشکیل شد که می توان به برگزاری یادواره های مختلف شهدای مدافع حرم،جنگ تحمیلی و ... ، بازدید از خانواده های شهدا در شهرستان و تلاش برا رفع مشکلات آنها، برقراری هئیت مکتب الشهدا و بیان کرامات اهل بیت(ع) و کسب سبک زندگی شهدا،اجرای حلقه های صالحین و نشست های بصیرتی برای بالا بردن سطح اطلاعاتی و معرفتی بسیجیان این پایگاه و توزیع نزدیک به۲۰۰ سبد کالا بین مستضعفین شهرستان اشاره کرد. 

,

وی در رابطه با فعالیت اقتصادی نیز اظهار داشت: در همین راستا برای انجام اموری که مستقیماً با معیشت مردم در ارتباط است برنامه هایی در دست اقدام داریم تا با درنظر گرفتن سایر جوانب و الزامات آن به زودی اجرایی خواهد شد.

,

فرمانده پایگاه شهید محمود پازوکی درباره اداره پایگاه بیان داشت: در این پایگاه  فضا  به گونه ای ایجاد شده است تا اعضا علاوه بر داشتن لحظات و اوقات فراغتی جذاب با سپردن مسئولیت به آنها زمینه مسئولیت پذیری  برای وارد شدن به جامعه  فراهم شود.

,

این فرمانده بسیجی با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته اظهار داشت: این پایگاه علاوه بر اردوهای جهادی درون شهرستانی پا را فراتر نهاده و خط و مرز برای خود قائل نشده و در روستاهای شهرستان حمیدیه اهواز به انجام امور جهادی (عمرانی ،فرهنگی، تبلیغی و…) پرداخته است.

,

مصطفی مرادی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با از بین بردن نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت پایگاه در سال ۹۶ برنامه های خود را با درجه اثربخشی بیشتر  اجرایی کنیم تا قدم کوچکی در اعتلای ارزشهای انقلابی و تبعیت از مقام عظمی ولایت برداریم.

,

برنامه های تفریجی
,

, ,
برنامه های تفریجی
,
یادبود شهیدحججی
, ,
یادبود شهیدحججی
,
درخت کاری در پاکدشت
, ,
درخت کاری در پاکدشت
,
برپایی نماز جمعه
, ,
برپایی نماز جمعه
,
برنامه های اردویی
, ,
برنامه های اردویی
,
نشست بصیرتی
, ,
نشست بصیرتی
,
یادیاران
, ,
یادیاران
,

یادیاران

, ,

یادیاران

,

یادیاران

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه