اخبار داغ

رزمنده و راوی دفاع مقدس عنوان کرد:

تفکر شهدای مدافع حرم برگرفته از اندیشه و تفکر حضرت امام(ره) است

تفکر شهدای مدافع حرم برگرفته از اندیشه و تفکر حضرت امام(ره) است
رزمنده و راوی دفاع مقدس بر جریان ساز بود تفکر امام تاکید کرد و گفت: تفکر شهدای مدافع حرم برگرفته از اندیشه و تفکر حضرت امام(ره) است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای گناباد،علی پیراسته شب گذشته دریادواره شهدای مدافع حرم به یاد شهید رسانه ملی محسن خزائی که با حضور خانواده این شهید بزرگوار در مسجد جامع و مصلای امام خمینی گناباد برگزار شد گفت: اندیشه و تفکر شهدای مدافع حرم برگرفته از یک تفکر است و آن تفکر چیزی جز اندیشه وتفکر امام خمینی(ره) نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,

 

,

وی افزود: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا به فرموده مقام معظم رهبری یک فریضه است و این مسأله وظیفه ماست که اصل موضوع شهادت را به درستی بیان کنیم.

,

 

,

این رزمنده و راوی دفاع مقدس ادامه داد: ما به دنبال جنگ طلبی نیستیم، اما از آنجایی که بالاترین مزد از آن جهادگران در راه خداست لذا به دنبال بالاترین مزد هستیم.

,

 

,

وی ضمن بیان اینکه امروز تفکر حضرت امام (ره) را باید در دل شهدای مدافع حرم جستجو کرد، اظهارداشت: متأسفانه امروز تفکر و روشنفکری ما خارج از تفکر حضرت امام(ره) است؛لذا باید از خودمان بپرسیم امروز آن اسلام نابی که ایشان از آن نام میبردند کجاست؟

,

, , ,

علی پیراسته  بیان داشت:کشور ما سرشار از منابع طبیعی است که به فرموده امام راحل استفاده نکردن از این منابع خیانت است،حال خودتان قضاوت کنید و ببینید که چقدر از منابع طبیعی کشورمان هنوز بی استفاده مانده است.

,

 

,

این جانباز دفاع مقدس ادامه داد: امروز دشمنان روی مبحث خانواده بسیار کار میکنند و بدنبال این مسأله هستند تا به جای نوجوانانی همچون شهیدحسین فهمیده که امام بزرگوار او را رهبر این ملت خواند، نوجوانان و جوانانی تربیت شوند و از دل این خانواده ها بیرون بیایند که دارای اندیشه و تفکر فاسدی باشند که متاسفأنه در داخل کشور نیز برخی با راهبردی اشتباه در جهت حذف نام حسین فهمیده از کتب درسی گام برداشتند.

,

, , ,

وی یکی دیگر از تفکرات حضرت امام را حفظ مساجد بعنوان سنگر دانست و افزود: متأسفانه امروز میبینیم دشمنان برای این تفکر نیز دست به کار شده اند و تمام تلاشان را میکنند که مردم را از این سنگرها جدا کنند.

,

 

,

پیراسته ادامه داد: امروز تفکرات حضرت امام(ره) دارد رو به فراموشی میرود و ما نباید بگذاریم که این اتفاق بیافتد و جوانان باید پرچمداران حفظ این اندیشه وتفکر باشند؛چرا که امام راحل عاشق جوانان بود لذا میبنیم تلاش دشمنان در این است که اعتماد جوانان را از بین ببرند.

,

 

,

وی در پایان افزود: همانگونه که امام راحل هم فرمود تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه باشد ما هم خواهیم بود،لذا تا آخرین نفس در این راه ثابت قدم خواهیم ماند و اجازه نخواهیم داد تا اندیشه و تفکرات امام بزرگوار رو به فراموشی سپرده شود چراکه در آنصورت به گفته مقام معظم رهبری ملت ایران سیلی خواهد خورد.

,

, , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه