اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

بی توجهی به مدیریت فضای مجازی آثار مخربی را به دنبال دارد

بی توجهی به مدیریت فضای مجازی آثار مخربی را به دنبال دارد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تاثیر فضای مجازی در سبک زندگی افراد انکار ناپذیر است، گفت: نباید اجازه داد صاحبان اندیشه های آلوده مدیریت فضای مجازی بر عهده بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان ، با بیان اینکه دنیای ما دنیای فضای مجازی است، اظهار کرد: امروز فضای مجازی با نفوذی که در زندگی مردم دارد دنیای واقعی انسان ها را مدیریت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه  متاسفانه امروزه دشمنان فضای مجازی را در دست دارند هر تفکری که میخواهند در این فضا نشر می دهند بدون آنکه کسی با آنان مقابله کنند، ابراز کرد: باید با تولید محتوای قوی و تاثیر گذار این انحصار در فضای مجازی را شکست.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اهمیت ورود به مدیریت فضای مجازی، افزود: دنیای امروز به اهمیت فضای مجازی پی برده است. آنان میدانند که پیروزی در فضای مجازی پیروزی در فضای واقعی است.

,

حجت الاسلام صفی یاری خاطرنشان ساخت: نباید از حضور موثر در فضای مجازی غافل شد نباید اجازه داد صاحبان اندیشه های آلوده مدیریت فضای مجازی بر عهده بگیرند.

,

وی با بیان اینکه کودکان از سنین ابتدایی به راحتی در فضای مجازی حضور دارند ، تصریح کرد: کودکان بدون اینکه آشنایی کافی از فضای مجازی داشته باشند به راحتی میتوانند در آن حضور داشته و به مطالب مختلف آن دسترسی داشته باشند.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به لزوم ایجاد محدودیت برای گروه های سنی مختلف، اظهار داشت: باید ساز وکاری برای محدود کردن فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان طراحی شود در غیر این صورت باید منتظر اخبار ناگوار اجتماعی باشیم.

,

 حجت الاسلام صفی یاری در پایات تاکید کرد: انتشار عکس های و مطالب کذب و غیر اخلاقی، بازی های خطرناک مانند نهنگ آبی و مواردی دیگر از جمله آثار منفی بی توجی به مدیریت فضای مجازی است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه