اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان :

ارائه خدمات به تمامی زلزله زدگان را تکلیف خود می دانیم/بیش از ۳۵ کامیونت مواد غذایی و البسه به ازگله ارسال شد

ارائه خدمات به تمامی زلزله زدگان را تکلیف خود می دانیم/بیش از ۳۵ کامیونت مواد غذایی و البسه به ازگله ارسال شد
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان، ارائه خدمات به تمامی زلزله زدگان را تکلیف و وظیفه ای انسانی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار مهدی فرجی در گفتگو با نافع،با اشاره به اینکه ازساعات ابتدایی روز حادثه، امدادرسانی به زلزله زدگان منطقه ازگله  به انجام رسید،گفت: صبح امروز نیز،بیش از ۳۵ کامیون مرسوله،شامل مواد غذایی، پوشاک و البسه وارد منطقه مذکور شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بسیج جامعه پزشکی استان همدان در حال امدادرسانی به مجروحین می باشد اظهار کرد: مجموعه ای از ۸ پزشک و ۷ پرستار از ساعات ابتدایی تاکنون، مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه هستند.

,

 

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: خدمات ارائه شده از سوی استان همدان بسیار چشمگیر بوده اما ارائه خدمات تنها بر پایه انجام وظیفه وتکلیف بوده است.

,

 

,

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان همچنین با بیان اینکه سپاه انصارالحسین از لحظات ابتدایی وقوع زلزله در منطقه ازگله به عنوان کانون زلزله حضور داشته است گفت: راه اندازی بیمارستان صحرایی در نخستین ساعات، از جمله خدمات ارائه شده بوده است.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقلام دارویی نیز، ظرف مدت اخیر توزیع شده بیان کرد: مردم منطقه ازگله اغلب اهل تسنن هستند و ارائه خدمات به تمامی حادثه دیدگان انجام می‌شود.

,

 

,

سردار فرجی عنوان کرد: خادمین مردم در سپاه انصارالحسین از ساعات ابتدایی روز حادثه در منطقه حاضر شدند و در این رابطه خود را وظیفه مند می دانند.

,

 

,

گفتنی است سردارمجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان از مجروحین بستری شده در بیمارستان بعثت همدان نیز دلجویی کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه