اخبار داغ

فرماندار شازند:

هلال‌احمر؛ متولی جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده است

هلال‌احمر؛ متولی جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده است
فرماندار شازند با اشاره به اینکه هلال احمر دستگاه متولی در امر جمع آوری کمکهای مردمی است، گفت: در روستاها نیز پایگاه های مقاومت بسیج نسبت به جمع آوری کمک های مردمی و تحویل آن به واحدهای هلال احمر اقدام می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شازند ما، غلامعباس میرزایی فرماندار شازند در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان ضمن تسلیت بحادثه تلخ در استان کرمانشاه و جان باختن تعداد زیادی از هموطنان در زلزله گفت: اکثر نقاط کشور برای امداد رسانی اعلام آمادگی کرده اند و این آمادگی را شهرستان شازند نیز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما,

وی افزود: در همان ساعات اولیه تعدادی کامیون و همچنین مقداری آب معدنی از شهرستان شازند به مناطق آسیب دیده اعزام شد.

,

فرماندار شازند ضمن تاکید بر اینکه کمکهای مردمی باید با مدیریت واحد، جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شوند تصریح کرد: دستگاه متولی در امر جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم، هلال احمر است و تمام اقلام و وجوه نقد باید از این طریق جمع آوری و ارسال شوند.

,

میرزایی ادامه داد: این زلزله قطعا پس لرزه هایی دارد و باید همه دستگاه ها از آمادگی لازم جهت خدمت رسانی برخوردار باشند.

,

وی یادآور شد: در جمع آوری اقلام، باید مراقب افراد سودجو بود چرا که برخی افراد با حضور در روستا ها و با سوء استفاده از عواطف و احساسات مردم نسبت به جمع آوری اقلام و وجوهاتی می کنند که باید مردم هوشیار باشند و کمک های خود را به منابعی که از آن اطمینان دارند تحویل دهند.

,

فرماندار شازند خاطر نشان کرد: تعداد ۱۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان نیز جهت حضور در مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرده اند و در صورت نیاز اعزام خواهند شد و پایگاه های مقاومت بسیج نیز نسبت به جمع آوری کمک های مردمی در سطح روستاها و تحویل آن به واحدهای هلال احمر اقدام می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه