اخبار داغ

یادداشت؛

"کرمانشاه_مِن "

"کرمانشاه_مِن "
درد تو درد من است ،زبان توان گفتن از این همه درد ندارد و دل هر ایرانی مالا مال پراز اندوه و غم است ، "کرمانشاه_من " آرام باش و آرام گیر که تو تمام منی و من عمق وجودم برای تومی تپد تو پاره تن ایران عزیزی ، هموطنم دردت کم ،صبرت بسیار و امیدت روشن.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بانوی کوثر، تراژدی غمناکی بود که بر تنت نشست و چهر ه ی زیبای تورا در هم‌ پیچید ، چه بی رحمانه عاشقانه هایمان را وایران نمود  و بغضهایمان را شکست ، هیچ قلمی برای توصیف عمق این درد نیست و اندیشه ها عاجزند از توصیف  درد و  چقدر بی مهر شد این مسکن مهر .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانوی کوثر, .,

 

,

چشم‌هایمان همه اشک‌بار شد از این محنت، محنتی که بی صدا آمد و هولناک صدا کرد، کرمانشا ه من تن نحیف تو را زخم زد و ترک برداشت عمق وجودت و دل عزیرانت را اندوهگین ساخت، کرمانشاه_من ایران در غم تو غرق ماتم است  و بغض هایش در گلو شکسته است و بچشمانش اشک بار است.

,

 

,

درد تو درد بزرگیست ، درد  تو درد ایران است، شرم بر این زمین که بی صدا لرزید و تورا زخم زد، غم عمیق رهبر از این زخم نشان از بزرگی درد تو  داشت، خداوند سکینه و صبر را بر دل هایتان  مهمان کند .

, .,

 

,

شرم بر این زمین که عمق وجود ت را به لرزه در آورد، دیار یلان سرزمین آزمایش الهی شد و چه زیبا صبوری کردید بر این درد .

, .,

 

,

درد تو درد من است، زبان توان گفتن از این همه درد ندارد و دل هر ایرانی  مالا مال اندوه و غم است، "کرمانشاه_من " آرام باش و آرام گیر که تو تمام منی و من عمق وجودم برای تومی تپد تو پاره تن ایران عزیزی،  هموطنم دردت کم ،صبرت بسیار و امیدت روشن.

,

 

,

محمد پورپناهی مدرس دانشگاه ، پژوهشگر و نویسنده

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه