اخبار داغ

فردا با حضور آحاد مردم برگزار می شود؛

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان حسینی و حجت الاسلام تقی پور در مشهد مقدس

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان حسینی و حجت الاسلام تقی پور در مشهد مقدس
مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گلگون کفن مدافع حرم، سید احمد حسینی و حجت الاسلام محمود تقی پور، با حضور عزاداران و زائران حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گلگون کفن مدافع حرم، سید احمد حسینی و حجت الاسلام محمود تقی پور، با حضور عزاداران و زائران حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

این مراسم از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 25 آبان ماه و از محل خیابان آیت الله شیرازی، مدرسه عالی نواب به طرف حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد و پس از اقامه نماز و طواف در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در بهشت الرضا به خاک سپرده می‌شوند.

,

 

,

گفتنی است حجت‌الاسلام محمود تقی‌پور یکی از رزمندگان ایرانی لشکر فاطمیون است که در سوریه به شهادت رسید. شهید اربعین و بیست و نهمین روحانی جهادگر مدافع حرم، میرزا محمود تقی‌پور که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود بعد از مدتی توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

,

 

,

شهید تقی پور اصالتا اهل گرگان و ساکن شهر مقدس مشهد بود که برای تکمیل تحصیلات حوزوی مدتی در شهر قم بود و هم اکنون پیکر وی در ستاد معراج شهدای مرکز است.

,

 

,

مراسم وداع با شهیدان مدافع حرم سید احمد حسینی چهارشنبه ۲۴ آبان در مسجد حضرت زهرا (س) واقع در خیایان شهید آوینی ۵۷ مشهد مقدس و شهید حجت الاسلام محمود تقی پور همین روز در مسجد جوادالائمه (ع) واقع در خیابان امامت ۲۲ برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه