اخبار داغ

گزارش تصویری؛

سرزمین چهارفصل در فصل پاییز/وقتی دست اعجازِ خدا طبیعت را رنگ می‌زند

سرزمین چهارفصل در فصل پاییز/وقتی دست اعجازِ خدا طبیعت را رنگ می‌زند
کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی کوهستانی و تقریبا مرتفع است که کوه‌های زاگرس با رشته‌های موازی، سراسر شمال و شرق و کوه‌های سیاه و سفید، خومی و نیل جنوب شرقی آن را در برگرفته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ استان کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی کوهستانی و تقریبا مرتفع است که کوه‌های زاگرس با رشته‌های موازی، سراسر شمال و شرق و کوه‌های سیاه و سفید، خومی خائیز و نیل جنوب شرقی آن را در برگرفته‌اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

, ,

بلندترین نقطه استان قله دنا با ارتفاع 4409 متر و پست ترین ناحیه آن لیشتر به ارتفاع 500 متر از سطح دریا می باشد. رودخانه های مارون، بشار، زهره، خرسان و نازمکان از این استان عبور می‌کنند. و ارتفاعات آن، سرچشمه تعدادی از رودخانه ها است.

,

, ,

فصل پاییز یکی از زیبترین فصل های سال است. فصلی که در آن رنگ های زیبا و بدیع دست به کار رنگ آمیزی طبیعت می شوند، هوا کم کم روبه سردی می گراید و تعطیلات تابستانی به پایان می رسد. با ایجاد این تغییرات چشم نواز در طبیعت، زمان شکار صحنه های بکر و با شکوه فرا می رسد. 

,

, ,

پاییز، فصل هزار رنگ است. پاییز را فصل عاشقان می دانند. پاییز فصلی است که طبیعت، خود را به هزار رنگ در می آورد تا بخشی از رقص قلم باشکوه نقاش طبیعت را بر روی بومی به بلندای گیتی نظاره گر باشیم. 

,

 

,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

عکاس:داود ایزدپناه

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه