اخبار داغ

کیمیا علیزاده برای کمک به زلزله‌ زدگان پیش‌ قدم شد

کیمیا علیزاده برای کمک به زلزله‌ زدگان پیش‌ قدم شد
جوان‌ ترین مدال آور تاریخ ایران در المپیک کمک های غیر نقدی خود و مردم را به دست مسعود حجی زواره، تکواندو کار کرمانشاهی رساند تا به دست زلزله زدگان برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از «تیتریک»، کیمیا علیزاده جوان‌ ترین مدال آور تاریخ ایران در المپیک کمک های غیر نقدی خود و مردم را به دست مسعود حجی زواره، تکواندو کار کرمانشاهی رساند تا به دست زلزله زدگان برساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
 
,
کیمیا علیزاده برای کمک به زلزله‌ زدگان پیش‌ قدم شد/ تکواندو کار کرجی کمک‌ های غیر نقدی خود و مردم را به کرمانشاه ارسال کرد
, کیمیا علیزاده برای کمک به زلزله‌ زدگان پیش‌ قدم شد/ تکواندو کار کرجی کمک‌ های غیر نقدی خود و مردم را به کرمانشاه ارسال کرد,
 
,
علیزاده تکواندو کار کرجی در حالی به هموطنان مناطق کرد نشین کشور کمک کرد که دو باشگاه بزرگ فوتبال (پرسپولیس و استقلال) دو هزار تخته پتو و چادر از جانب مدیران، بازیکنان و کادر فنی به زلزله زدگان استان کرمانشاه هدیه کردند. 
,

شایان ذکر است شامگاه یک شنبه (21 آبان) زمین لرزه 7.3 ریشتری مرز میان ایران و عراق در استان کرمانشاه را به لرزه در آورد. مرکز این زمین لرزه "ازگله " در نزدیکی مرز بود و براساس آمار های اولیه بیشترین خسارت در سرپل ذهاب، ازگله، قصر شیرین، ثلاث باباجانی و کرندغرب است. 

اخبار و گزارش های تکمیلی در راستای کمک دیگر دستگاه های اجرایی استان البرز به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه متعاقبا منتشر خواهد شد.
,
,
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه