اخبار داغ

به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی؛

نشست ادبی با نویسنده کودک و نوجوان در اهرم

نشست ادبی با نویسنده کودک و نوجوان در اهرم
به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، نشستی ادبی با حضور نویسنده کودک و نوجوان هم استانی زهرا مویدی، دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن اهرم و همچنین فعالین ادبی تنگستان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهرم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، نشستی ادبی با حضور نویسنده کودک و نوجوان هم استانی زهرا مویدی، دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن اهرم و همچنین فعالین ادبی تنگستان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهرم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,


زهرا میرزایی خواه رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهرم در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: این برنامه با همکاری اداره کتابخانه های عمومی تنگستان و مدرسه شهدای بانک مسکن اهرم و با هدف آشنایی کودکان  و نوجوانان با دنیای نویسندگی و پرورش استعدادهای نویسندگی کودکان و نوجوانان برگزار شد.

,
, سپاس ,

, ,


وی افزود: قصه ی کتاب خانم زهرا مویدی به نام باغچه رویایی توسط یکی از اعضای کانون قصه گویی و همچنین طرح ادبی یکی از اعضای کانون که برگزیده کشوری نیز شده است، توسط او اجرا و خوانش شد.

میرزایی خواه گفت: در پایان مراسم کتاب نویسنده همراه با امضا به دانش آموزان و اعضای کانون هدیه شد.

گفتنی ست این برنامه با حضور رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان، رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسئول انجمن شعر و ادب اهرم برگزار شد.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه