اخبار داغ

چهارمین نشست «اقتصاد و مدیریت اقتصادی موقوفات کشاورزی» آغاز شد

چهارمین نشست «اقتصاد و مدیریت اقتصادی موقوفات کشاورزی» آغاز شد
چهارمین نشست نخبگانی خود را با موضوع «اقتصاد و مدیریت اقتصادی موقوفات کشاورزی» باحضور اندیشمندان بخش کشاورزی و مدیران سازمان اوقاف آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بنه نقل از  تهران نیوز ، مرکز تحقیقات وتوسعه وقف دانشگاه شهید بهشتی چهارمین نشست نخبگانی خود را با موضوع «اقتصاد و مدیریت اقتصادی موقوفات کشاورزی» باحضور اندیشمندان بخش کشاورزی و مدیران سازمان اوقاف برگزار می‌کند.
این نشست بخشی از مجموعه هم‌اندیشی‌های نخبگانیِ ارتقاءبهره‌وری موقوفات کشاورزی است که با دبیری علمی دکترحسین عسکری، عضو هیأت علمی دانشکدۀ علوم و فن‌آوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی و عضو گروه مطالعات اقتصادی وقف این مرکز، با همکاری بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور، معاونت بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف وامورخیریه کشور واداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از صبح امروز در سازمان اوقاف آغاز شد.
براساس این گزارش هدف از این نشست‌ها تدوین نظام جامع بهره­‌وری اقتصادی موقوفات کشاورزی ایران است تا با بر اساس آن بتوان روند عملکرد فعالان این حوزه را به شکلی منسجم و هماهنگ ارتقاء بخشید به خصوص که اقتصاد کشاورزی یکی از ارکان اقتصاد کشور بوده و در برنامه‌های توسعه پایدار کشور جایگاهی ویژه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,
,
,

در این نشست علی کیانی راد، معاون محترم پژوهشی موسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی وزارت جهاد کشاورزی با موضوع ارزیابی مقایسه‌ای اقتصاد بخش کشاورزی و بخش صنعت وخدمات، دکتر هرمز اسدی، عضوهیات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، باموضوعِ شاخص‌های ارزیابی و تعیین ضرایب ریسک در انتخاب پروژهش‌های بخش کشاورزی، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

,

لازم به ذکر است، در ادامۀ دکترمجید حسنی‌مقدم، عضو هیات علمی معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی، سخنرانی خود را با عنوان برنامه‌ریزی استراتژیک (تحلیل و برنامه‌ریزی راهبردی سازمان‌ها)، و دکترحسین اسدپور، عضو هیأت علمی و معاون محترم دفتر توسعۀ صادرات وزارت جهاد و کشاورزی، با عنوان معرفی الگوی عملیاتی برای مدیریت ریسک بازار محصولات کشاورزی به مدعوین این نشست ارائه خواهند کرد.
دکترخالدی، عضو هیات علمی و مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، از دیگر سخنرانان این نشست نیز باعنوان رویکردها و سازوکارهای تامین مالی و سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای کشاورزی، به تبیین نقطه‌نظرات خویش در این عرصه خواهند پرداخت، پس ازسخنرانی مدعوین مهندس محمدخواجه، از فعالان اقتصادی موفق در عرصه اوقاف کشاورزی، به ارائه گزارشی از روند فعالیت خود در این زمینه خواهند پرداخت و در پایان دکترحسین عسکری، دبیر علمی نشست، سخنرانی خود را با عنوانِ بیان مسئله و ضرورت توجه یکپارچه به بهره‌برداری از رقبات کشاورزی، ارائه می‌کنند.

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه