اخبار داغ

سرپرست شهرداری مشگین‌شهر:

اجازه سودجویی به افراد فرصت طلب را نخواهیم داد/ در نصب المان‌های نوری خیانت شده است

اجازه سودجویی به افراد فرصت طلب را نخواهیم داد/ در نصب المان‌های نوری خیانت شده است
سرپرست شهرداری مشگین شهر، گفت: بسیاری از المان‌های نصب شده در خیابان‌های اصلی و فرعی در کمتر از گذشت 3 ماه از نصب بسیاری از آنها از کار افتاده و معیوب شده است و این خیانت بزرگی در حق بیت المال بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر مشکین، اخیراً در خیابان‌های اصلی و میادین مشگین‌شهر شاهد نصب المان های نوری بودیم که این المان های نوری در کمتر از سه ماه از بین رفت و نه تنها چهره شهر را زیبا نکرد بلکه در حال حاضر چهره بهم ریخته‌ای نیز از شهر را به معرض نمایش گذاشته است این در حالی است که برای تهیه و نصب این المان های نوری میلیون‌ها ریال پرداخت شده در صورتی که به جای آن می‌توانستند کارهای بهتری در سطح شهر انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر مشکین,

 

,

در سال‌های گذشته نیز المان های نوری برای زیبایی معابر پیش بینی و اجرا شده بود که به علت عدم نگهداری صحیح از بین رفته و چهره شهر را بهم ریخته است که لازم است در این خصوص نیز وارد عمل شده و در جهت اصلاح و یا حذف این المان ها همت کنند.

,

 

,

سرپرست شهرداری مشگین شهر در این خصوص با تاکید بر مدیریت هزینه‌ها گفت: با مدیریت در نگهداری اموال عمومی شهرداری و حساسیت در حفظ و صیانت از بیت المال می توان صرفه جویی زیادی در میزان هزینه کردها داشت.

,

 

,

وی با اشاره به خریدهای نامتعارف شهرداران گذشته افزود: بسیاری از خریدهای گذشته بدون برنامه و به صورت کالاهایی که بیشتر شکل نمادین داشته اند تهیه و انجام گرفته و امروز شاهد پرداخت های بی رویه و افزایش بار بدهی های شهرداری هستیم.

,

 

,

علیزاده افزود: طبق بررسی‌های بعمل آمده در ماه‌های اخیر شهرداری اقدام به خرید المان های نوری و نصب در میادین و خیابانهای سطح شهر کرده بود که برآورد مالی این المان‌ها در حدود 780 میلیون ریال محاسبه و حتی از این مبلغ حدودا 400 میلیون به شرکت مزبور از سوی شهرداری پرداخت شده است و این در حالی است که بسیاری از المانهای نصب شده در خیابانهای اصلی و فرعی در کمتر از گذشت 3 ماه از نصب بسیاری از آنها از کار افتاده و معیوب شده است و این خیانت بزرگی در حق بیت المال بوده و بنده اعلام می‌دارم هیچ پرداختی از مابقی مبلغ باقیمانده بدلیل عدم حسن انجام کار به پیمانکار پرداخت نخواهد شد حتی در این خصوص از نصب مابقی المان‌ها نیز جلوگیری شده و اجازه نخواهیم داد عده ای سودجو منافع شخصی خود را به متافع عمومی ترجیح دهند.

,

 

,

وی همچنین از صرف هزینه های بی مورد در خصوص المان اسب در انتهای بلوار سیدآباد خبر داد و گفت: متاسفانه این مورد هم از جمله خریدهای نامعقولی بوده که قبلا انجام گرفته و این المان هیچ سنخیتی با آداب و رسوم تاریخ مشگین‌شهر نداشته و با وجود تحمیل هزینه های اضافی اکنون شاهد از بین رفتن سازه فوق هستیم.

,

 

,

سرپرست شهرداری مشگین‌شهر افزود: متاسفانه به دلیل پرداخت هزینه های این المان تصمیم گرفتیم با استفاده از توانمندی‌های نیروهای تاسیسات المان اسب واقع در محل مذکور را ساماندهی و با اصلاحاتی که انجام خواهیم داد وضعیت بهتری را برای این سازه صورت داده و از استهلاک مورد فوق جلوگیری کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه