اخبار داغ

نگاهی به اشتباهات استراتژیک برخی رسانه‌‌‌ها؛

موشک بازی قلم‌‌ به‌‌ دستان و خوشحالی غرب

موشک بازی قلم‌‌ به‌‌ دستان و خوشحالی غرب
توان دفاعی کشور که حتی از زبان مردم کوچه بازار نیز غیر قابل مذاکره است تیتر برخی روزنامه‌‌هایی شده است که امروز گویا زبان غرب هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بعد از امضای قرارداد برجام اگر‌چه برخی‌‌ها در داخل شادمان از این قرارداد بودند اما طرف‌‌های غربی و به ویژه آمریکا مدت کوتاهی از این توافق نگذشته بود که بدعهدی‌‌های خود را شروع کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

تداوم تحریم‌‌ها علی‌‌رغم توافقات برجام به بهانه‌‌های مختلف اعمال می‌شد و طرف غربی با وقاحتی تمام نشدنی این حق را به خود می‌داد که با توهین‌‌های مکرر به دولت و مردم ایران حق اعمال تحریم‌‌های بیشتر را برای خود محفوظ بداند.

,

موضوع موشک‌‌های دفاعی ایران یکی از دستاویزهای غرب بود که با استناد به آن تحریم‌‌های مختلف را به مردم ایران اعمال می‌کرد و در مقابل رسانه‌‌ها از تهدید ایران برای انجام مذاکرات موشکی سخن به میان می‌آوردند.

,

در حالی فروشندگان سلاح به رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه از مذاکرات موشکی یا همان تعطیل شدن صنعت موشکی سخن به‌ میان می‌آورند که برخی رسانه‌‌های داخلی کلید پروژه مذاکرات موشکی را زده‌‌اند و به نظر می‌رسد سرنوشت کشورهایی مانند لیبی را به کلی فراموش کرده‌‌اند و نمی‌دانند که تاوان بی دفاع شدن کشور را مردم پرداخت خواهند کرد.

,

گویا حافظه ضعیف تاریخی برخی رسانه‌‌ها ضعیف‌‌تر از آن شده است که به یاد بیاورند این موشک‌‌ها با چه روش‌‌هایی در بحبوحه جنگ ساخته شد و موجب گردید بمباران شهرهای ایران توسط صدام متوقف شود که امروز هم صدا با اروپا و آمریکا طرح نامیمون مذاکرات موشکی را کلید زده‌اند.

,

گاهی برخی رسانه‌‌ها با بی بصیرتی و ساده لوحی نه تنها امنیت و عزت ملی را به مخاطره می‌‌اندازند بلکه شرافت و کرامت انسانی را نیز فراموش می‌کنند که هم زبان با دشمنان کشورشان می‌شوند، مساله‌‌ای که وطن پرستی برخی‌‌ها را زیر سوال اساسی می‌برد.

,

قطعا آمریکا و اروپا راضی ترین خوانندگان چنین رسانه‌‌هایی هستند زیرا تهدیدهای تو خالیشان بر روی برخی افراد چنان اثر کرده است که از خود بی‌‌خود شده‌‌اند و با رضایت تمام خلع سلاح کشورشان را طلب می‌کنند و این موضوعی است که از هر عقل سلیمی به دور می‌‌باشد.

,

مجید قنبرزاده

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه