اخبار داغ

در کمتر از 12 ساعت؛

سارق طلای سرخ در چنگال سبزپوشان انتظامی رشتخوار گرفتار شد

سارق طلای سرخ در چنگال سبزپوشان انتظامی رشتخوار گرفتار شد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار گفت: عامل سرقت مقادیر زیادی طلای سرخ، که اقدام به سرقت در یکی از روستاهای تابعه شهرستان رشتخوار کرده بود، دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابولحسن وفایی در گفتگو با خبرنگار چهل ماه نیوز، در رابطه با دستگیری سارق طلای سرخ در این شهرستان گفت: در پی گزارش سرقت مقادیر زیادی زعفران از منازل مردم در یکی از روستاهای تابعه رشتخوار تیمی ازکارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,


 

,
,

وی بیان داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سارق در ساعات ابتدایی صبح و در پی نبود اهالی در منزل، با نفوذ به داخل منزل مقادیر زیادی زعفران به همراه وجوه نقد را سرقت کرده است.

,

 

,


وفایی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان پس از بررسی دقیق محل سرقت با استفاده از سرنخ‌های به جامانده تحقیقات خود را آغاز و در کم‌ترین زمان ممکن و در کمتر از 12 ساعت موفق به شناسایی مکان اختفاء سارق و دستگیری وی شدند.

,
,

 

,


وی در ادامه با اشاره به اینکه سارق به پنج فقره سرقت اعتراف کرده است، تصریح کرد: پس از ارائه ادله و مستندات کافی سارق به پنج فقره سرقت، شامل سرقت زعفران، طلاجات، وجوه نقد، جواهرات و غیره اعتراف کرده است.

,
,

 

,


فرمانده نیروی انتظامی رشتخواربا اشاره به اینکه اموال مال بختگان به خودشان بازپس داده شد، در ادامه گفت: تحقیقات در رابطه با احتمال سرقت‌های دیگر و یا داشتن همدست برای این سارق ادامه، و به زودی اخبارتکمیلی اعلام خواهد شد.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه