اخبار داغ

برگزیدگان جشنواره ورزشی شهدای دانشجو معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره ورزشی شهدای دانشجو معرفی شدند
مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان از معرفی برگزیدگان بخش خواهران جشنواره ورزشی شهدای دانشجو و مدافعان حرم در اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقات در رشته های شنا، دومیدانی و تیراندازی با تفنک بادی در اردبیل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، رضازاده مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری جشنواره ورزشی شهدای دانشجو و مدافعان حرم در اردبیل خبرداد و گفت: این جشنواره با حضور بیش از 100 نفر از دانشجویان بسیجی خواهر دانشگاه های سراسر استان در سه رشته دومیدانی، شنا و تیراندازی با تفنک بادی در اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر،, ابصارخبر،,

وی در ادامه سخنان خود به معرفی نفرات برگزیده این جشنواره پرداخت و گفت: خواهران مهسا غفاری از بسیج دانشجویی مؤسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی، زینب حاجی زاده از بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشکین شهر و سحر بخشی از بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور خلخال به ترتیب به مقام های اول تا سوم رشته دومیدانی دست یافتند.

,

رضازاده در ادامه به معرفی نفرات برتر رشته شنا پرداخت و گفت:خواهران اسماء صلواتی زاده از مؤسسه آموزش عالی‌نوین، نیلوفر راجی از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل و مریم قدیمی از بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل به ترتیب عنوان های اول تا سوم رشته شنا را از آن خود کردند.

,

در رشته تیراندازی با تفنک بادی نیر به ترتیب خواهران زینب قلی پور از بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل، کیمیا اسعدی از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پارس آباد و سمیرا علیزاده از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خلخال به مقام های اول تا سوم رسیدند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه