اخبار داغ

تجدید میثاق کارکنان سازمان اوقاف با آرمان‌های امام (ره)؛

حجت‌الاسلام محمدی: امام خمینی (ره) فرهنگ وقف را احیاء کرد

حجت‌الاسلام محمدی: امام خمینی (ره) فرهنگ وقف را احیاء کرد
نماینده ولی‌فقیه و رٸیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تشریح خدمات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به سنت حسنه وقف گفت: فرهنگ و ارزش‌های وقف به برکت انقلاب اسلامی ونهضت امام خمینی (ره) در ایران احیاء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ حجت‌الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز و در آستانه آغاز دهه وقف به‌همراه جمعی از مسئولان، مدیران، معاونان و کارکنان این سازمان با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) تجدید میثاق کرده و با ولی امر مسلمین حضرت ایت‌الله خامنه‌ای تجدید بیعت کردند.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران، امام خمینی (ره) را احیاءگر فرهنگ وقف در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امام راحل نسبت به موقوفات خدمات قابل توجهی داشتند و یکی از خدمات ایشان احیای موقوفات و فرهنگ وقف بود.

,

وی گفت: امام خمینی (ره) جمله‌ای کلیدی داشتند مبنی بر این‌که موقوفات باید به حالت وقفیت خود برگردند و این جمله باعث شد مسٸولان اقدامات موثری در ارتباط با موقوفات انجام دهند بنابراین ما نیز در مجموعه سازمان اوقاف وظیفه داریم به فرمایشات ایشان عمل کنیم.

,

رٸیس سازمان اوقاف با اشاره به این‌که اگر امام خمینی (ره) نبود، انقلاب اسلامی به اهداف خود نمی‌رسید، تصریح کرد: راه سعادت و خوشبختی ایران اسلامی عمل به فرامین امام راحل و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گفت: در آستانه آغاز دهه وقف، وظیفه دینی و شرعی ما است که با امام راحل تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنیم.

,

شرکت‌کنندگان دراین مراسم پس از اهدای تاج گل به مزار منور امام راحل و نثار فاتحه، با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید بیعت می‌کنند.

,

گفتنی است؛ دهه وقف از فردا پنجشنبه ۲۵ آبان ماه آغاز و تا روز شنبه چهارم آذرماه ادامه می‌یابد.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه