اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:

بحث دفاعی کشور قابل مذاکره نیست/ بدعهدی آمریکا با بی اعتنایی به برجام بر همگان ثابت شد

بحث دفاعی کشور قابل مذاکره نیست/ بدعهدی آمریکا با بی اعتنایی به برجام بر همگان ثابت شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: یکی از خیرات برجام این بود که آنهایی را که چشم امید به آمریکا داشتند متوجه بدعهدی آمریکا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام، سرهنگ پاسدار تقی نجمی در نشست روشنگری با موضوع  “بدعهدی غرب در معاهدات بین المللی در ارتباط با ایران ” که صبح امروز در دانشگاه پیام نور شهرستان شاهین دژ برگزار شد گفت : سابقه آمریکا در بدعهدی ها بر همه آشکار است اما  قبل از برجام عده ای دلخوش به نگاه ترحمانه آمریکا بودند و سنگ آمریکا را بر سینه میزدند اما یکی از خیرات برجام همین بیدار شدن از خواب غفلت  و  روشن شدن موضوع بدعهدی آمریکا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پیام,

وی با اشاره به  دست داشتن آمریکا در جنگ عراق علیه ایران،تشکیل گروهک های تروریست و حمایتهای همه جانبه از این گروهک ها و اقدامات خرابکانه ی دیگر به اوج خباثت آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا بجز منافع خود خیرخواه هیچ مملکت و نظامی نیست و برای رسیدن به مقصود دست به هر جنایتی خواهد زد.

,

سرهنگ نجمی اظهار داشت : اگر آمریکا یک درصد و فقط یک درصد به ذهنش خطور میکرد که توانایی مبارزه با ایران را دارد مطمئن باشید که تاکنون اقدام کرده بود و الحمدالله با قدرت نظامی و روحیه ایثار و شهادت طلبی که در کشور داریم این خواب و خیال  را با خود به گور خواهد برد.

,

این مقام مسئول با اشاره به مطرح نمودن بحث موشکی و مذاکره درباره آن توسط اروپا را نیرنگی دیگر از سوی آمریکا خواند و تصریح کرد : این طرح ریزی مذاکره در مورد بحث های موشکی خدعه جدید این شیطان بزرگ است و با صراحت اعلام میکنیم که بحث موشکی و دفاعی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره نیست و نخواهد بود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه