اخبار داغ

مدیر موسسه آسان ازدواج جوانان ارومیه؛

برگزاری ازدواج آسان برای بیش از 500 زوج جوان در ارومیه

برگزاری ازدواج آسان برای بیش از 500 زوج جوان در ارومیه
مدیر موسسه آسان ازدواج جوانان ارومیه گفت: در شش ماه نخست امسال برای 559 نفر در ارومیه مراسم عقد و عروسی برگزار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فراز غفارزاده امروز در گفت و گو با ندای ارومیه، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون برای 559 زوج جوان با دریافت مبلغ 680 هزار تومن مراسم عقو و عروسی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

این مسیول با بیان اینکه مبلغ مورد اشاره از زوج به صورت توامان هنگام ثبت نام دریافت می شود، اضافه کرد: در بین خانواده ها این شائبه وجود داشت که مبلغ فوق به صورت جداگانه از عروس و داماد دریافت می شود ولی چنین نمی باشد.

,

مدیر موسسه آسان ازدواج جوانان ارومیه با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 51 سری جهیزیه به زوج های جوان تحویل شده است، گفت: اقلام اساسی برای شروع یک زندگی شامل جاروبرقی، فرش،اجاق گاز، اطو و .... در بین وسایل موجود است.

,

مدیر این سمن بیان کرد: به ازای پرداخت 2 میلیون و 950 هزار تومان اقلام فوق به جوانان تحویل می شود به طوری که ارزش ریالی واقعی آن مطابق با قیمت روز بازار 10 میلیون تومان است.

,

مدیر موسسه آسان ازدواج جوانان ارومیه یکی از ابهام و سوالات در بین جامعه هدف را نحوه تامین اعتبار برای برگزاری مراسم ها عنوان کرد و گفت: منبع مالی مورد نیاز از طرف سازمان مرکزی در تزریق شده همچنین اعتبارات توسط خیران و زوجین تامین می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه