اخبار داغ

خدمت رسانی و پیشرفت در نوار مرزی ارومیه

خدمت رسانی و پیشرفت در نوار مرزی ارومیه
پروژه های عمرانی تجاری و طرح دوبانده کردن جاده بین المللی سرو ارومیه در راستای اماده کردن بستر مناسب برای فعالیت های اقتصادی در نوار مرزی ارومیه می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیلوانا نیوز، پروژه های عمرانی تجاری و طرح دوبانده کردن جاده بین المللی سرو ارومیه در راستای اماده کردن بستر مناسب برای فعالیت های اقتصادی در نوار مرزی ارومیه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

عزم جدی دولت در جهت استفاده ی بهینه از قابلیت‌های نوار مرزی ارومیه را می توان در صومای برادوست ارومیه مشاهده کرد  که نشان از گامی اساسی برای تسریع در توسعه اقتصادی منطقه و کشور می باشد.

,

پروژه دو بانده کردن جاده بین المللی سرو که عملیات اجرایی آن سالها پیش از محل اعتبارات ملی آغاز گردید اینک به ایستگاه آخر خود رسیده است و با افتتاح این پروژه جاده های مواصلاتی ارومیه به سرو یکی از امن ترین و استاندارد ترین جاده های کشور تبدیل خواهد شد.

,

فراهم کردن زیر ساخت ها در مناطق مرزی ارومیه و به خصوص شهر مرزی سرو به مراتب پیشران نو آوری، حمایت از تولید ملی، توسعه صادرات، تسهیل شرایط کسب و کار را به دنبال خواهد داشت.

,

اگرچه شهر مرزی سرو ظرفیت‌های گسترده‌تری در اقتصاد ارومیه و حتی کشور دارند اما بایستی برای بهره مندی از این فرصت ها بسترسازی مناسب برای به انجام رساندن قابلیت‌های بالقوه این مناطق فراهم شود.

,

حمایت و حضور سازنده ی دولت در برخی از پروژه های عمرانی و جاده سازی در مناطق مرزی ارومیه به طور یقین باعث جذب سرمایه‌گذار های خارجی و بخش خصوصی خواهد شد زیرا سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی از مهم ترین ضرورت ها و اولویت‌های کاری در شهر مرزی سرو به شمار می آید.

,

با بهبود و فراهم شدن شرایط فعالیت های اقتصادی  زمینه تولید و صادرات کالاهای قابل رقابت در بازارهای جهانی با کیفیت و قیمت مناسب برای تولید کنندگان داخلی فراهم می شود.

,

با اقدامات و فعالیتهای چشم گیر دولت در راستای خدمت رسانی درشهر مرزی سرو امید است که با ادامه این روند رو به رشد به زودی شهر  مرزی سرو به الگوی برتر در بخش اقتصادی کشور تبدیل شود .

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه