اخبار داغ

فرمانده سپاه دهگلان در زمینه اجرایی شدن پروژه محرومیت زدایی:

49 پروژه محرومیت زدایی در دهگلان اجرایی شد/بیش از یک میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شده است

49 پروژه محرومیت زدایی در دهگلان اجرایی شد/بیش از یک میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شده است
فرمانده سپاه شهرستان دهگلان از اجرایی شدن 49 پروژه محرومیت زدایی در سال 95 و نمیه اول سال 96خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ها بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در گفتگو با دهگلان شیدا، از اجرایی شدن 49 پروژه محرومیت زدایی در سال 95 و نیمه اول سال 96 به همت بسیج سازندگی سپاه  دهگلان با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا, دهگلان شیدا,
,



فرمانده سپاه دهگلان با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران گفت: محرومیت زدایی و مردم داری از مهم ترین اولویت ها و فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.


وی با بیان اینکه مردمی بودن سپاه و توجه به مردم از افتخارات سپاه است، گفت: امروز سپاه همه راهبردهای اساسی خود را بر اساس مردم داری و محرومیت زدایی برنامه ریزی کرده است.

 

در راستای محرومیت زدایی مبلغ 700 میلیون تومان برای مناطق محروم دهگلان هزینه شده است

 

فرمانده سپاه دهگلان با تاکید بر اینکه 700 میلیون تومان اعتبار برای محرومیت زدایی در مناطق روستایی در سال های 95 و نیمه اول سال 96 هزینه شده است گفت: آبرسانی به 3 روستا با اعتبار 60 میلیون تومان، اصلاح راه روستایی 6 روستا با اعتبار 150 میلیون تومان، احداث 3 خانه عالم روستایی با اعتبار 52 میلیون تومان، احداث 3 پل روستایی با اعتبار 45 میلیون تومان، کمک به احداث غسالخانه در 5 روستا با اعتبار 20 میلیون تومان، احداث مسجد در 8 روستا با اعتبار 295 میلیون تومان، کمک به احداث 4 خانه محروم در 4 روستا به مبلغ 68 میلیون تومان، مرمت و بازسازی مدارس 5 روستا با اعتبار 50 میلیون تومان، سرویس بهداشتی 12 روستا با اعتبار 50 میلیون تومان از پروژه های محرومیت زدایی بوده که درمناطق محروم شهرستان دهگلان  اجرایی شده است.

 

مبلغ 180 میلیون تومان برای ایجاد اشتغال درراستای اقتصاد مقاومتی در سال 95  به 15 نفر دردهگلان پرداخت شده است

 

 فرمانده سپاه دهگلان تحقق اقتصاد مقاومتی را در گرو توسعه تولید داخلی و توجه به اشتغال دانست و گفت: از آنجا که یکی از وجوه کسب اقتدار ملی، اقتصاد است و زمانی یک کشور می تواند مدعی استقلال سیاسی باشد که در حوزه های مختلف اقتصادی از توانمندی بسیار بالایی برخوردار باشد.


حیدری ایجاد اشتغال و کارآفرینی را یکی از راهکارهای اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی دانست  و گفت: سپاه دهگلان دراین راستا با هدف ایجاد اشتغال جوانان شهرستان دهگلان مبلغ 180 میلیون تومان به تعداد 15 نفر دراستای پرورش پروار بندی، پرورش ماکیان (بلدرچین وشتر مرغ) و پرورش ماهی سرد آبی پرداخت نموده است.

 

پرداخت 130 میلون تومان به 12نفر جهت ایجاد اشتغال درصنایع تبدیلی دراستای تحقق اقتصاد مقاومتی

 

حیدری بهترین راهکار برای تحقق اقتصاد مقاومتی را توسعه صنایع تبدیلی دانست و اظهار داشت: کارآفرینان با ایجاد فرصت های جدید اقتصادی و تولیدی با استفاده از ظرفیت و پتانسیل طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان می توانند در زمینه رشد و شکوفایی اقتصاد کشور موثر باشند.


وی در ادامه گفت: بسیج سازندگی سپاه دهگلان در این راستا مبلغ 130 میلون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 12 نفر جهت ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان دهگلان پرداخت نموده است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, در راستای محرومیت زدایی مبلغ 700 میلیون تومان برای مناطق محروم دهگلان هزینه شده است,
,
,
,
,
,
,
,
, مبلغ 180 میلیون تومان برای ایجاد اشتغال درراستای اقتصاد مقاومتی در سال 95  به 15 نفر دردهگلان پرداخت شده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, پرداخت 130 میلون تومان به 12نفر جهت ایجاد اشتغال درصنایع تبدیلی دراستای تحقق اقتصاد مقاومتی,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه