اخبار داغ

نماینده ولی فقیه کرمان:

خدمت به خلق خدا از همه چیز بالاتر است

خدمت به خلق خدا از همه چیز بالاتر است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با تاکید بر اینکه خدمت به خلق خدا از همه چیز بالاتر است، گفت: شما می توانید طوری عمل کنید که تمام لحظات زندگیتان در حال عبادت هستید چه در اداره اوقاف یا در جای دیگر باشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان؛ آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان صبح امروز در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به مناسبت هفته وقف به روایتی از حضرت امیر المؤمنین علی (ع) اشاره کرد و گفت: حضرت می فرمایند: هیچ بی نیازی و غنایی همانند عقل نیست و هیچ فقری همانند بی عقلی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

وی افزود: منشاء همه بدبختی های بشر در طول تاریخ به خاطر بی عقلی او بوده است .

,

نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان ادامه داد: در کشور ما از اوایل انقلاب تا به امروز تمامی مسائل و مشکلاتی که دشمنان در جامعه به وجود آوردند به خاطر همین بی عقلی بوده است.

,

جعفری همچنین به اهمیت سلامت دین در جامعه اشاره کرد و  اذعان داشت: جامعه ما هنوز به رشد واقعی نرسیده و این یک واقعیت است.

,

وی عنوان کرد: هیچ ارثی و میراثی مانند ادب نیست و هر شخصی ادب داشته باشد حتی کافر می تواند نزد دیگران محبوبیت کسب نماید.

,

جعفری گفت: آن چیزی که انسان را بالا می برد کمال ، عقل و علم است.

,

وی با تاکید بر اینکه خدمت به خلق خدا از همه چیز بالاتر است، افزود: شما می توانید طوری عمل کنید که تمام لحظات زندگیتان در حال عبادت هستید چه در اداره اوقاف یا در جای دیگر باشید.

,

جعفری همچنین به امر مشورت در اسلام اشاره کردو اذعان داشت: ما باید در کارها اهل مشورت باشیم و به آن بها دهیم و به کارمندان و کارگرانی که با ما کار می کنند توجه ویزه داشته باشیم.

,

وی خاطرنشان کرد: این تلاش و سعی خوب شما بود که توانستید در کشور نمونه شوید.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه