اخبار داغ

پیرمرد خیر و معتمد شهر بن:

امروز و فردا کردن مسئولین امانم رابریده/با فرهنگ و تاریخ کهن شهر بن موزه مردم شناسی نیاز مبرم است

امروز و فردا کردن مسئولین امانم رابریده/با فرهنگ و تاریخ کهن شهر بن موزه مردم شناسی نیاز مبرم است
حاج عبدالله احمدی بنی پیرمرد خیر و معتمد شهر که چندین سال هست دلش می خواهد موزه ای در شهر بن راه اندازی شود از مسولین بخاطرعدم همکاری گلایه مند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار زنگ خبر ، حاج عبدالله احمدی بنی پیرمرد خیر و معتمد شهر که چندین سال هست  دلش می خواهد موزه ای در شهر بن راه اندازی شود.

برای همین کار با هر مسئولی که می شده است مکاتبه نموده یا حضوری در جلساتشان حضور یافته تا به هر طریقی آنها را متقاعد کند که شهر بن دارای فرهنگ و تاریخ کهن است و نیاز مبرم به یک موزه مردم شناسی دارد.

ایشان توانسته است برخی از اشیاء و آثار تاریخی را جمع آوری نماید تا قدمی باشد برای دلسوزی مسئولین، که اکنون به دلیل نبود جا و مکان در وضعیت نامناسبی نگهداری می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر ،,
,
,
,
,






ایشان با التماس و درخواست،هیئت امنا یک حمام عمومی در بهترین نقطه شهر و با بهترین فضا راضی کردند که این حمام را که دیگر استفاده نمی شود جهت راه اندازی این موزه در اختیار مسئولین ذیربط قراردهند.

که تا حدودی واگذاری این حمام به مسئولین انجام شد و آنها با یک پیمانکاری جهت بازسازی و ساخت حمام برای موزه قرارداد بستند، که این قرارداد هم به سرانجام نرسید.

حاج عبدالله احمدی در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر ، میگوید:  دیگر از دست وعده و وعیدهای مسئولین خسته شده ام و پاهایم دیگر رمق رفتن به این اداره و آن اداره را ندارد.

در این چند سال مسئولین مختلفی آمدند و رفتند و وعده و وعیدهای فراوانی دادند ولی همش حرف بود و عملی در میان نبود.

پیرمرد دلشکسته می گوید مسئولین لااقل جواب درستی نمی دهند که اگر مایل به راه اندازی این موزه نیستند و امیدی به مدد آنها نیست خود با کمک مردم خیر اقدام به راه اندازی این موزه نماید .

 امروز و فردا کردن مسئولین امانم رابریده و  افرادی هستند که آثار و اشیاء قدیمی در منازل خود دارند و منتظر هستند موزه ای در بن راه اندازی شود تا آنها را به موزه اهدا نمایند.

,
, ,
,
, ,
,
,
,
,
,
, خبرنگار زنگ خبر ،,
, ,
,
,
,
,
,
, ,

حاج عبدالله وقتی می شنود که اشیاء تاریخی در جای جای شهر بن پیدا می شوند و آنها را به شهرها و استان های دیگر می فرستند دلشکسته تر می شود که چرا ما موزه ای نداشته باشیم که آنها را برای آیندگان خود به نمایش بگذاریم.

حاج عبدالله همچنان منتظر است تا ندایی از یک مسئولی بشنود ، ندایی که بوی عمل بدهد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه