اخبار داغ

مدیر کتابخانه‌های عمومی خدابنده:

مانور کتاب در خدابنده برگزار می شود

مانور کتاب در خدابنده برگزار می شود
مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده گفت: به مناسبت هفته کتاب،مانور کتاب در سطح شهر قیدار برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی موسوی مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴،با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: هفته کتاب از ۱۶آبان ماه آغاز و تا ۲۷ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

وی با بیان اینکه شعار هفته کتاب امسال «ایران می‌خواند» نام گرفته است، افزود: قرآن اولین کتاب آسمانی است و در آن به مطالعه و خواندن کتاب سفارش شده است و در احادیث نیز قلم علما از خون شهیدان برتر یاد شده است.

,

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده به بیانات رهبر انقلاب درباره فریضه و واجب بودن مطالعه کتاب اشاره کرد و گفت: امسال ۴۰عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب در سطح شهرستان خدابنده برگزار می شود.

,

وی به برنامه های هفته کتاب شهرستان خدابنده نیز اشاره کرد و گفت: مسابقه خاطره نویسی با موضوع کتاب یا کتابخانه،نشست کتابخوان مدرسه ای در مدرسه شهید محلاتی ،ایستگاه نقاشی در مدرسه حکیم سهروردی با موضوع کتاب و کتابخوانی،نشست جمع خوانی کتاب در بخش مرکزی قیدار برگزار می شود.

,

این مسئول ادامه داد: دیدار با امام جمعه،حضور در مدارس و معرفی کتاب ماه و خدمات کتابخانه،بازدید مدارس از کتابخانه او هماهنگی با مدارس جهت اختصاص زنگ انشاءباموضوع کتاب ،مسابقه کتابخوانی ویژه گروه سنی کودک،جمع خوانی کتاب ماه سال،مسابقه کتابخوانی مکتوب نیز انجام می شود.

,

وی افزود: اختتامیه جشنواره رضوی،بازدید دانش آموزان از کتابخانه،نشست قصه گویی ،شاهنامه خوانی،مانور کتاب در سطح شهر،داستان نویسی و کتابسازی،نشست فرهنگی مادران ،نمایشگاه کتاب(فروشگاه)،مسابقه روزنامه دیواری نیز اجرا خواهد شد.

,

عضویت رایگان،تجلیل از خادمین حوزه کتاب و نویسندگان شهرستان با اهدای لوح،عیادت از کودکان بستری در بیمارستان،ارائه گزارش عملکرد در نماز جمعه،حضور در کتابخانه های عمومی و دیدار با همکاران جهت تبریک هفته کتاب،حضور در کتاب فروشیها و اهدای لوح سپاس به این قشر،دیدار با شخصیتهای ملی و مذهبی( فرماندار ، امام جمعه ، خیرین و ...)و نشست کتابخوان شهرستانی نیز در طول این هفته برگزار می شود.

,

این مسئول با بیان این که این برنامه ها در چهار بخش و در شهرهای مختلف شهرستان خدابنده برگزار می شود عنوان کرد: برنامه های هفته کتاب در کتابخانه های فجر،شمس سجاسی، الغدیر،علم الهدی،رسولخانی،ارمغان، سیار، نور،حکبم زهراوی،اشراق، باهنر وخدابنده لو برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه