اخبار داغ

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان هریس خبرداد:

خیز تعاون روستایی برای راه اندازی واحدهای تولیدی در هریس

خیز تعاون روستایی برای راه اندازی واحدهای تولیدی در هریس
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان هریس از خرید حدود 40 تن گلرنگ و بیش از 187 تن کلزا از زارعین شهرستان در سال جاری و حرکت در راستای راه اندازی چندین واحد تولیدی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هریس پویا ، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان هریس صبح امروز در جلسه مسئولین و نمایندگان شرکت های تابعه با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره در سال جاری گفت: در راستای سیاست های حمایتی دولت از کشاورزان و تنظیم بازار در سال جاری حدود ۴۰ تن گلرنگ، ۱۸۷ تن کلزا و بیش از ۳۸۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  هریس پویا, به نقل از  هریس پویا, به نقل از  هریس پویا, هریس پویا,

محمد پورقلی میزان گندم خریداری شده امسال را کمتر از سال قبل عنوان و علت آن را کاهش نزولات آسمانی بیان نمود اما از افزایش میزان کلزای خریداری شده خبر داد که از کشاورزان شهرستان هریس و شهرستانهای همجوار خریداری شده است.

,

وی همچنین با اشاره به توزیع انواع نهاده ها بین کشاورزان شهرستان، میزان کود و بذر توزیع شده در سال جاری را به ترتیب ۱۲۰ و ۶۵۰ تن عنوان کرد.

,

رئیس اداره تعاون روستایی هریس از چندین طرح تولیدی آماده اجرا در این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت تصویب این طرح ها و ارائه تسهیلات لازم،  شاهد رونق تولید در عرصه کشاورزی شهرستان خواهیم بود.

,

گفتنی است در حال حاضر ۱۴ شرکت تابعه سازمان تعاون روستایی شامل ۸ شرکت تعاون روستایی، ۴ شرکت کشاورزی گندمکاران، یک اتحادیه، یک شرکت تعاونی زنان و یک شرکت زنبورداران در این شهرستان وجود دارد.

,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه