اخبار داغ

مردم به مناطق زلزله زده نروند / کمک های مردمی باید به صورت سازمان یافته ارسال شود

مردم به مناطق زلزله زده نروند / کمک های مردمی باید به صورت سازمان یافته ارسال شود
از خیابان ها و میادین شهر سنندج که عبور می کنیم ، اکثر مردم با در دست داشتن آب های معدنی ، کیسه های نان، فرش، غذاهای گرم و ... به سوی چادرهایی پیش می روند که چند ساعت بعد به دست زلزله زدگان برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، از خیابان ها و میادین شهر سنندج که عبور می کنیم ، اکثر مردم با در دست داشتن آب های معدنی ، کیسه های نان، فرش، غذاهای گرم و ... به سوی چادرهایی پیش می روند که چند ساعت بعد به دست زلزله زدگان برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,


کردستانی هایی که بار دیگر دست سسخاوت را بر شانه های مردم زلزله زده کشیدند و همواره به دلیل همسایگی و اشتراک پذیریشان و احساس مسئولین نسبت به استان کرمانشاه، همگام و عزادارشان بودند، دستگاه های دولتی هم در این راستا کم نگذاشتند و با کامیون هایی حامل کمک ، به سوی آنها شتافتند.

,
,


زلزله اخیری که در استان کرمانشاه رخ داد، قلب تمامی مردم ایران را به درد آورد و بسیاری از هموطنان کوشیدند به هر نحوی که شده به یاری این سانحه دیدگان بشتابند .

,
,

, ,


اما نکته ای که در اینجا مد نظر است این است که متاسفانه بسیاری از کمک هایی که خود مردم به سوی آنجا می روند و خود توزیع می کنند باعث شده است که عده ای ناعادلانه هیچ نوع چادر و یا پتویی را کسب نکرده و این چند شب را در بیرون و بدون هیچ پوشش گرمایی سپری کرده باشد، در حالی که هلال احمر با توزیعشان می دانند که چه افرادی کمک را دریافت و چه کسانی دریافت نکرده اند چرا که سرهنگ محمد رضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در پیامی تاکید کرد: مردم به شهرستان های اسیب دیده مراجعه نکنند؛ همچنین درخواست می شود مردم از ازدحام در گلوگاه ها خودداری کرده و مصرف سوخت خود را در مناطق زلزله زده مدیریت کنند.

,
,

 

,


وی ادامه داد: مردمی که بیرون هستند وسایل گرمایشی همراه داشته باشند.

,
,

 

,

 

,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: کنترل امنیتی کامل در مناطق زلزله برقرار است.

,

 

,


وی خاطر نشان کرد: ارگان های نظامی پس از قوع حادثه در حالت اماده باش هستند و گردان هایی از ارتش و سپاه نیز به منظور کمک به مردم اسیب دیده راهی منطقه شده اند.

,
,

 

,

, ,

اعزام 7 تریلر نوشیدنی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

, اعزام 7 تریلر نوشیدنی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه,


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از اعزام 7 تریلر نوشیدنی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه توسط کارخانه ی ایستک سنندج خبر داد .
حسن خدابنده لو با بیان اینکه تاکنون چندین محموله کمک‌های امدادی به مناطق زلزله اعزام شده است، افزود: صبح روز سه شنبه 23 آبان یک محموله اهدایی از طرف شرکت ایستک سنندج به استان کرمانشاه ارسال شد .

,
,
,


وی همچنین گفت: این محموله 7 تریلری، شامل 126 هزار بطری یک لیتری آبمیوه و نوشیدنی های گازدار و انرژی زا ب ارزش 500 میلیون تومان بود که ارسال شد .

,
,

, ,

ارائه خدمات بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سرپل ذهاب

, ارائه خدمات بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سرپل ذهاب,


بابرپایی بیمارستان سیار صحرایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در شهرستان زلزله زده  سرپل ذهاب  خدمت رسانی به مصدومین و هموطنان این شهرستان توسط پرسنل و متخصصین درمانی دانشگاه در حال انجام است.

,
,


همچنین کمکهای کارکنان و اساتید  و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و نیز دانشجویان پزشکی ورودی سال 63 دانشگاه تهران جهت کمک به زلزله زدگان ، راهی کرمانشاه شد.

,
,

, ,

دومین کاروان محموله کمکهای مردمی استان کردستان

, دومین کاروان محموله کمکهای مردمی استان کردستان,

دومین کاروان محموله کمکهای مردمی استان کردستان باحضورمدیرکل کمیته امداد کردستان و معاون فرماندار سنندج به منطقه زلزله زده ثلاث باباجانی استان کرمانشاه ارسال گردید.

,


به‌منظور حمایت همه‌جانبه از آسیب دیدگان حادثه زلزله در استان کرمانشاه، از روز سه‌شنبه 23 آبان لغایت 25 آبان در میدان‌های اصلی شهرها و روز جمعه 26 آبان در مصلاهای نماز جمعه با برپایی چادر،  کمیته امداد استان کردستان و با همراهی خبرنگاران در کلیه شهرستان‌ها آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

,
,


کمک های مردمی بعد از جمع آوری به صورت زمان بندی مشخص و با همراهی نمایندگانی از خبرنگاران به مناطق زلزله زده اعزام و در بین مردم زلزله زده استان کرمانشاه توزیع خواهد شد.

,
,


بدینوسیله از مردم خیر و نوع‌دوست استان کردستان دعوت به عمل می‌آید که کمک‌های خود را به پایگاه‌های موردنظر تحویل نمایند.

,
,


آب‌معدنی، وسایل گرمایشی، چادر، پتو، پوشاک و مواد خوراکی ضروری‌ترین وسایل موردنیاز زلزله‌زدگان است.

,
,


لازم به ذکر است شماره‌حساب بانکی 0104244846000 نزد بانک صادرات شعبه میدان آزادی سنندج نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیرخواه استان کردستان است.

,
,

, ,


کمک های مردمی باید به صورت سازمان یافته به مناطق زلزله زده ارسال شود

,
, کمک های مردمی باید به صورت سازمان یافته به مناطق زلزله زده ارسال شود,

مدیرکل بحران استانداری کردستان بر فرهنگ سازی در زمینه تحویل کمک های مردمی برای مناطق زلزله زده به سازمان های مردم نهادی همچون هلال احمر تاکید کرد و گفت: کمک های جمع آوری شده باید به صورت سازمان یافته برای آسیب دیدگان در استان کرمانشاه ارسال شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه