اخبار داغ

شهادت سرباز وظیفه ناجا در شازند

شهادت سرباز وظیفه ناجا در شازند
فرمانده انتظامی شهرستان شازند از شهادت سرباز وظیفه «امین سربندی» جمعی کلانتری ۱۲ شهرستان شازند در حین عملیات مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شازند ما، سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره گفت: در حدود ساعت ۵ صبح امروز دو دستگاه خودرو با بی توجهی به پیام ایست پلیس، از منطقه متواری می شوند که با ارسال این گزارش توسط یکی از یگان های انتظامی به مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان شازند بلافاصله موضوع به تمامی تیم های گشت انتظامی اعلام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما,

وی افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای توقیف این خودرو ها آغاز شد و تیم گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان شازند  نیز با قرار دادن کلیه علایم ایست و  بازرسی و تجهیزات لازم در یکی از  محورهای مواصلاتی شهرستان مستقر می شود.

,

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در همان لحظات ابتدایی استقرار این تیم گشت انتظامی، یکی از خودروها که تحت تعقیب پلیس قرار داشت با سرعت بالایی به سرباز وظیفه "امین سربندی" برخورد می کند که متاسفانه سرباز وظیفه به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

,

سرهنگ جنتی تصریح کرد: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس هر دو  دستگاه خودرو که حامل کالای قاچاق بودند، شناسایی و  متوقف شدند و یکی از سرنشینان خودروها دستگیر شد و  تلاش برای دستگیری دیگر متهمان همچنان ادامه دارد.

,

سرباز شهید امین سربندی جوانی ۲۳ ساله و اهل و ساکن شهرستان شازند بود که امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه