اخبار داغ

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

۱۸ عنوان کتاب از نویسندگان بروجنی رونمایی شد

۱۸ عنوان کتاب از نویسندگان بروجنی رونمایی شد
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی طی مراسمی در کتابخانه شهید محمد منتظری 18 عنوان کتاب از نویسندگان شهرستان بروجن رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بروجن در حاشیه این مراسم به خبرنگار کلار، گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی 18 عنوان کتاب با حضور نویسندگان و جمعی از مسئولان شهرستانی رونمایی شد.

ناصر جانشکر با بیان این که کتاب های رونمایی شده منتشر سال های 95 و 96 مولفین و نویسندگان شهرستان بروجن است، گفت: برگ های کتاب به منزله بال هایی هستند که انسان را به عالم دانش، آگاهی و روشنایی سوق می دهد.

وی ادامه داد: قدم های جامانده، اینلاین، ضرب المثل ها، آوای نسیم، بنگ خروس خون و آموزش دف از جمله کتاب هایی هستند که امروز از آنها رونمایی شد.

جانشکر ضمن بیان این که کتاب می تواند در انتقال فرهنگ و زندگی سالم نقش بسزایی ایفا کند، افزود: مهمترین راه رشد فکری و بصیرت جامعه کتابخوانی و ارتباط با کتاب است.

مطالعه مقدمه ای برای پیشرفت است

وی با اشاره به این که کتاب سبب پیشرفت در تمام زمینه‌ها می شود، گفت: هدف از مطالعه باید یاد گرفتن برای بهتر زندگی کردن و بهتر زیستن با هم دیگر باشد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بروجن ارتباط داشتن با کتاب را بزرگترین توفیق دانست و گفت: مطالعه مقدمه‌ای برای پیشرفت در همه زمینه‌هاست.

جانشکر کتاب را نیاز جامعه به‌ ویژه قشر نوجوان و جوان دانست و گفت: نسل امروز باید با کتاب انس داشته باشند؛ خانواده‌ها در این زمینه نقش بسیار موثری دارند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
, مهمترین راه رشد فکری و بصیرت جامعه کتابخوانی و ارتباط با کتاب است. ,
,
, مطالعه مقدمه ای برای پیشرفت است, مطالعه مقدمه ای برای پیشرفت است,
,
,
,
, ارتباط داشتن با کتاب را بزرگترین توفیق دانست و گفت: , مطالعه مقدمه‌ای برای پیشرفت در همه زمینه‌هاست.,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه