اخبار داغ

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌‌شرقی؛

قانون یک ماه کسر خدمت برای حضور یک‌‌ماهه پدر در جبهه فعلا اجرا نمی‌‌شود/ تا زمان ابلاغ قانون جدید بر اساس مقررات سابق اقدام می‌‌کنیم

قانون یک ماه کسر خدمت برای حضور یک‌‌ماهه پدر در جبهه فعلا اجرا نمی‌‌شود/ تا زمان ابلاغ قانون جدید بر اساس مقررات سابق اقدام می‌‌کنیم
آژدن با اینکه بعضی رسانه‌‌ها از ابلاغ قانون کسر خدمت یک ماهه سربازی به ازای یک ماه ایثارگری پدر خبر داده‌‌اند، این موضوع را تکذیب کرد و گفت: تا زمان ابلاغ قانون جدید، قانون 9 روز کسر خدمت به ازای یک ماه ایثارگری پدر را اجرا می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ابراهیم آژدن در گفت‌‌وگو با آناج،در رابطه با مساله قانون جدید کسر خدمت اظهار داشت: هنوز ابلاغیه‌‌ای برای اجرای قانون جدید کسر خدمت به دست ما نرسیده است، بخشنامه باید از رده بالا برای اجرای قانون به ما ابلاغ شود تا ما نیز بتوانیم آن را اجرا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ابراز کرد: بنده خودم هم شنیدم که به ازای یک ماه ایثارگری پدر، یک ماه کسر خدمت صورت می‌گیرد؛ به احتمال درصد قوی این قانون وجود دارد ولی زمان مشخصی برای اجرای آن تعیین نشده است.

,

 معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه فعلا قانون کسر خدمت تغییری نکرده و ما طبق قانونی که هست عمل می‌کنیم، توضیح داد: کسانی که متولد 72 و به پایین هستند به ازای هر یک ماه ایثارگری پدرشان 9 روز کسر خدمت می‌‌گیرند.

,

وی در پاسخ به این سوال که قانون جدید از چه زمانی به اجرا در می‌آید، عنوان کرد: بنده که در تهران بودم به ما گفتند که قانون جدیدی وجود دارد که به تدوین نیز درآمده اما برای اینکه نهایی شود و به مراتب ذی‌‌‌ربط ابلاغ گردد، هنوز زمان مشخصی تعیین نشده است.

,

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان ساخت: برای ابلاغ قانون کسر خدمت نمی‌توانیم زمانی را بیان کنیم، معلوم نیست امروز، فردا و یا پس فردا این قانون به ما ابلاغ شود؛ به محض ابلاغ قانون ما آن را رسانه‌ای می‌کنیم تا کسانی که مشمول هستند اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه