اخبار داغ

رئیس کتابخانه های عمومی ایجرود خبر داد:

مطالعه 25 هزار جلد در کتابخانه های ایجرود

مطالعه 25 هزار جلد در کتابخانه های ایجرود
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان ایجرود از مطالعه 25هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: کتابخانه های ایجرود دو هزارو 193 نفر عضو دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا نظری «رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان ایجرود» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با اشاره بر اینکه ارتقای فرهنگ کتابخوانی از اهداف کتابخانه ها است، اظهار داشت: 6 باب کتابخانه فعال در شهرستان ایجرود وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایجرود خبر،,

وی بابیان اینکه دو هزارو 193 نفر در کتابخانه های شهرستان ایجرود عضو هستند، افزود: رکورد  استقبال از مطالعه کتاب در کتابخانه را بانوان در سطح شهرستان ایجرود دارا هستند.

,

, ,

 رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان ایجرود با اشاره بر اینکه برای افزایش سرانه مطالعه در کشور همت همگان لازم است، عنوان کرد: از دهیاران روستاهای فاقد کتابخانه درراستای افزایش مطالعه کتاب در بین مردم روستا های شهرستان ایجرود خواسته شده تا در عضویت و بهره مندی مردم از کتاب کمک حال کتابداران باشند.

,

نظری با بیان اینکه در سطح کلیه کتابخانه های شهرستان ایجرود برنامه های فرهنگی در حال برگزاری است، ادامه داد: تفسیر قرآن کریم، نشست کتابخوانان، کلاس های قصه گویی، نقاشی، نمایشگاه کتاب و حفظ موضوعی قرآن کریم به همت کتابداران این شهرستان از جمله برنامه هایی است که در طول سال برگزار می شود و در هفته کتاب و کتاب خوانی از نمود بیشتری برخوردار است.

,

رئیس کتابخانه های عمومی ایجرود با تاکید بر اینکه از حداکثر امکانات برای جذب نوجوانان و جوانان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی استفاده می شود، تصریح کرد: برگزاری کلاس های خیاطی نیز از جمله ظرفیت ها در سطح کتابخانه های شهرستان است که خوشبخانه استقبلال خوبی هم شده است.

,

وی با بیان اینکه در جهت ترویج فرهنگ مطالعه کتاب پویش کتاب خوانی در سطح کشور در حال برگزاری است به طوری که در این پویش هر کدام از افراد به معرفی کتاب مورد نظرشان می پردازند، ابراز کرد: جوانان و نوجوانان شهرستان ایجرود نیز می توانند با تهیه فیلمی کوتاه از کتابی که مطالعه کرده اند در این پویش شرکت کنند.

,

نظری با دعوت از مسئولین محترم شهرستان ایجرود برای عضویت درکتابخانه مولوی شهر زرین آباد ایجرود، گفت: من با توجه به علاقه ای که به کتاب دارم در روز دو ساعت پیرامون موضوعات مذهبی و علمی مطالعه دارم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه