اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز:

بصیرت افزایی لازمه مقابله با جنگ نرم/ شهدا به ما عزت و اقتدار بخشیدند

بصیرت افزایی لازمه مقابله با جنگ نرم/ شهدا به ما عزت و اقتدار بخشیدند
فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: لازمه مقابله با جنگ نرم دشمنان آگاهی و بصیرت افزایی آحاد ملت ایران بخصوص جوانان ولایی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار ،سرهنگ "حسین حسین زاده" امروز در دیدار با خانواده شهید یعقوب طهماسبی ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه صفر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امینت و آسایش امروز کشور را در سایه ایثارگری رزمندگان و خون شهدا دانست و تصریح کرد:هدف از تشکیل حلقات صالحین در منازل شهدا زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و اینکه نسل جدید باید بدانند همه ما میراث دار خون شهدا هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار, ,

وی افزود:در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به نسل جدید انقلاب اسلامی وظیفه مهمی داریم لذا هدف دیگر این دیدار احصا مشکلات خانواده های گرانقدر شهدا و تلاش عملی برای رفع این مشکلات هست.

,

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز با بیان اینکه دشمنان امروز از طریق جنگ نرم و فضای مجازی بدنبال تغییر عقیده ها و باورهای جوانان مملکت اسلامیمان هستند گفت:لازمه خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان آگاهی و بصیرت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری از سوی آحاد مختلف ملت ایران بخصوص جوانان غیور است.

,

حسین زاده با اشاره به ایثارگری رزمندگان و شهدا در طول دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم افزود:امروز خاکریز جنگ و نبرد در جبهه جنگ نرم است.همه دشمنان با همه ابزار به جنگ با اسلام ،ایمان ،اعتقادات و انقلاب اسلامی آمده اند که نقش همگان بخصوص روحانیون و بسیجیان در تقویت ایمان و اعتقادات مهم خواهد بود.

,

وی مهم‌ترین رکن ایستادگی در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان را بصیرت افزایی دانست و گفت:باید در برابر این فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان که از طریق جنگ نرم وارد شده اند بسیار هوشیار باشیم.

,

وی خدمت به خانواده های شهدا را از ضرویات تک تک مسئولان و اقشار مختلف مردم دانست و افزود:شهدا به ما عزت و اقتدار بخشیدند چرا که با کمترین امکانات و ابزارهای جنگی در مقابل دشمنان نگذاشتند ذره ای از خاک کشورمان در اختیار آنان قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه