اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:

پاسگاه پلیس راه اردبیل - سرچم تا پایان سال افتتاح می شود

پاسگاه پلیس راه اردبیل - سرچم تا پایان سال افتتاح می شود
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از افتتاح پاسگاه پلیس راه اردبیل - سرچم، گرمی - بیله سوار و اردبیل - آستارا تا پایان سال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از آذرسلام، سردار "حسین عبدی" امروز در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی ساخت پلیس راه "اردبیل ـ سرچم" گفت: تا پایان سال 96 سه پاسگاه پلیس راه در جاده های استان اردبیل با حمایت و پشتیبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

وی پاسگاه پلیس راه "اردبیل ـ سرچم" را یکی از پروژه های عمرانی پیش بینی شده جهت احداث و خدمات رسانی جاده ای به مسافران و رانندگان معرفی کرد و افزود: محور سرچم راه ارتباطی استان اردبیل با مرکز کشور و دیگر استان ها را به لحاظ مسافت و زمان سفر تقلیل داده است؛ بنابراین تامین امنیت ترافیکی این مسیر ضروری است.

,

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: احداث و بهره برداری از پاسگاه پلیس راه "اردبیل ـ سرچم" به لحاظ برخورداری از ترافیک مضاعف و حجم بالای تردد گامی مهم در ارتقا نظم و امنیت ترافیکی، کاهش حوادث رانندگی و تأمین ایمنی سفر است.

,

وی با قدردانی از اقدامات اثربخش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل و احساس مسئولیت در قبال پیشگیری از حوادث رانندگی گفت: احداث پاسگاه پلیس راه در محور "اردبیل ـ آستارا" و محور "گرمی ـ بیله سوار" دو پروژه عمرانی دیگر در مسیر خدمات رسانی ترافیکی است که در آینده نزدیک احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه