اخبار داغ

دیدار حلقه های صالحین بسیج خواهران اصلاندوز با خانواده شهید یعقوب طهماسبی+تصاویر

دیدار حلقه های صالحین بسیج خواهران اصلاندوز با خانواده شهید یعقوب طهماسبی+تصاویر
حلقه صالحین بسیجیان حوزه خواهران ام گلثوم(س) ناحیه عشایری اصلاندوز با حضور در منزل شهید یعقوب طهماسبی با خانواده شهید دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار ،به همت حوزه بسیج خواهران ناحیه عشایری پیش از ظهر امروز چهارشنبه آیین دیدار با خانواده شهید یعقوب طهماسبی با حضور فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز،مسئول تعلیم و تربیت ناحیه،فرمانده حوزه خواهران ناحیه و بسیجیان خواهر حلقه صالحین شهید طهماسبی در منزل این شهید والامقام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار, ,

در این دیدار ملیحه نوایی فرمانده حوزه خواهران ناحیه عشایری گزارشی از فعالیتها و اقدامات حلقات صالحین حوزه خواهران و اهداف برگزاری دیدار با خانواده های شهدا را ارائه کرد.

,

سخنرانی سرهنگ حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری و خاطره گویی جابر طهماسبی برادر شهید یعقوب طهماسبی و اهدای هدیه به مادر شهید از دیگر برنامه های اجرا شده در این دیدار بود.

,

شهید یعقوب طهماسبی گونی کند در اواخر تابستان سال ۱۳۴۲ در روستای « لاچین دره سی» از توابع شهرستان گرمی به دنیا آمد و در آخرین روز زمستان سال ۱۳۶۳ فرمانده دسته علی اصغر لشگر ۳۱ عاشورا در جزیره مجنون بر اثر اصابت تیر مستقیم و ترکش به ناحیه سر شهید شد.

,

 

,

 

,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه