اخبار داغ

رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان:

برگزاری کنگره 5400 شهید، فضای جامعه را عطرآگین می کند

برگزاری کنگره 5400 شهید، فضای جامعه را عطرآگین می کند
رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان: قصد داریم با برگزاری کنگره 5400 شهید در آبان ماه سال آینده فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه ترویج دهیم و فضای جامعه را با عطر و بوی شهدای مظلوم و غریب کردستان عطرآگین کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، ابراهیم حسینی رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان در جلسه کارگروه خبرگزاری ها و سایت های کنگره 5400 شهید که به همت بسیج رسانه استان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از هم وطنان عزیزمان در زلزله استان کرمانشاه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با توطئه های مختلف در پی دور کردن جوانان از معارف اسلامی و انقلابی هستند و می خواهند با دسیسه های مختلف جوانان ما را با واژه هایی هم چون ایثار، جهاد و شهادت نامأنوس سازند و ما به عنوان اصحاب رسانه استان باید در برابر این توطئه ایستادگی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان با اشاره به برگزاری کنگره 5400 شهید در سال آینده ابراز داشت: کنگره شهدای استانی به طور مرتب در سطح کشور برگزار می شود و ما قصد داریم با برگزاری کنگره 5400 شهید در آبان ماه سال آینده فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه ترویج دهیم و فضای جامعه را با عطر و بوی شهدای مظلوم و غریب کردستان عطرآگین کنیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه 28 کمیته برای پیشبرد اهداف کنگره 5400 شهید به ریاست شخص استاندار در سطح استان تشکیل شده است اظهار داشت: با مروری بر اقدامات صورت گرفته توسط کمیته های کنگره 5400 شهید، شاهد یک هم افزایی در سطح استان هستیم و امیدواریم این مشارکت فعال تا روز برگزاری اجلاسیه نهایی تداوم داشته باشد.

,

 

,

حسینی با اشاره به برگزاری اجلاسیه(یادواره) شهدا در سطح استان ابراز داشت: یکی از برنامه های فاخر کنگره 5400 شهید، برگزاری 50 مورد اجلاسیه پیش کنگره در سطح استان می باشد که اولین آن در روز 29 آبان ماه سال جاری و با نام شهدای روحانی در سطح استان آغاز می شود. امیدواریم بعد از آغاز اولین اجلاسیه شهدا در سطح استان، هر ماه شاهد برگزاری یک یا دو یادواره شهدا در سطح استان باشیم.

,

 

,

رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان گفت: کمیته های فعال در کنگره 5400 شهید، برنامه های خود را آغاز کرده اند و ما در حوزه هنرهای تجسمی، تألیف و نشر کتاب، ورزش و جوانان، فضاسازی محیطی و ... شاهد اجرای اقدامات خوب و مناسبی هستیم.

,

 

,

وی با اشاره به طراحی  و چاپ کتاب سرگذشت پژوهشی شهدا اظهار داشت: برای هر شهید گرانقدر یک جلد کتاب سرگذشت پژوهشی طراحی و چاپ شده است. هر کتاب در اختیار خانواده معظم شهدا قرار خواهد گرفت و ما در آینده ای نه چندان دور شاهد جمع آوری محتوای مناسبی در زمینه خاطرات شهدا خواهیم بود.

,

 

,

رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان با اشاره به اهمیت انتشار زندگی نامه و خاطرات شهدا در سطح جامعه گفت: در بحث مرور خاطرات و زندگینامه شهدا، باید بیشتر بر روی سبک زندگی شهدا متمرکز شویم و نوع زندگی، روش و منش شهدا را برای جوانان تشریح کنیم تا بتوانیم به اهداف کنگره نزدیک شویم.

,

 

,

حسینی اقدامات صورت گرفته در زمینه برگزاری کنگره 5400 شهید استان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: کارهای خوبی در سطح استان صورت گرفته است، اما ما قصد داریم با مشارکت تمام ادارات، ارگان ها و علی الخصوص خود مردم و خانواده معظم شهدا شاهد برپایی یک کنگره عظیم در سطح کشور باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه