اخبار داغ

فرمانده سپاه رودبار خبر داد:

اعزام گروه جهادی و کمک های انساندوستانه مردم رودبار به مناطق زلزله زده غرب کشور+ تصاویر

اعزام گروه جهادی و کمک های انساندوستانه مردم رودبار به مناطق زلزله زده غرب کشور+ تصاویر
فرمانده سپاه رودبار از اعزام گروه جهادی سردار شهید هدایت درویشوند و کمک های انساندوستانه مردم غمدیده رودبار به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ جاوید فلاح در گفت و گو با خبرنگار زیتون خبر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره قربانیان زلزله غرب کشور و شهرستان رودبار، اظهار کرد: از آنجایی که مردم این شهرستان حادثه تلخ زلزله ۳۱ خرداد ۶۹ را درک کرده اند لذا برای ابراز همدردی وکمک به مردم زلزله زده غرب کشور از یک روز پس از وقوع زلزله اقدام به اهدای کمکهای مردمی نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون خبر، , زیتون خبر,

وی با اشاره به بیانان مقام معظم رهبری در حادثه زلزله ۳۱ خرداد ۶۹ که فرمودند: اینگونه حوادث تلخ امتحان الهی است، ادامه داد: کلیه مساجد، پایگاه ها و حوزه های مقاومت اقدام به جمع آوری کمک های مردمی مردم نوعدوست شهرستان رودبار نمودند.

,

فرمانده سپاه رودبار از اعزام گروه جهادی سردار شهید هدایت درویشوند و کمک های انساندوستانه مردم غمدیده رودبار به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد و گفت: یک گروه جهادی متشکل از پاسداران، بسیجیان برای امداد رسانی به مردم زلزله زده عازم استانهای غرب کشور شدند.

,

سرهنگ فلاح ادامه داد: با توجه به ضرورت امداد رسانی و اهدای کمک های مردمی در سریعترین زمان ممکن سبب شد تا اولین کاروان کمکهای مردمی شهرستان رودبار به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شوند.

,

وی اظهار داشت: اقلام اهدایی مردم شهرستان رودبار به وسیله یک کاروان متشکل از چندین دستگاه نیسان، کامیون و وانت پیکان به استانهای آسیب دیده عزیمت نمودند.

,

فرمانده سپاه رودبار، آب معدنی، کنسرو، پتو، لباس گرم، کلاه و دستکش، مواد شوینده، کیک و کلوچه، روغن، مواد غذایی، نان شیر خشک، چای و … را از جمله اقلام اهدایی مردم رودبار عنوان کرد.

,

وی ضمن قدردانی از ابراز همدردی مردم شهرستان رودبار، گفت: بسیاری از مردم با مراجعه به سپاه آمادگی خود را نسبت به اعزام مناطق زلزله زده اعلام می کردند و حتی دانش آموزان راهنمایی و دبیرستانی نیز کمک های نقدی خود را برای کمک به زلزله زده گان اهدا می کردند.

,

سرهنگ فلاح ادامه داد: طی هماهنگی صورت گرفته با معاونت آماد و پشتیبانی سپاه کرمانشاه مقرر شد اقلام ارسالی برای توزیع سریع و عادلانه با همکاری سپاه این استان در بین زلزله زدگان توزیع شود.

,

فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای استان های زلزله زده همچنان از طریق پایگاه ها و حوزه های بسیج انجام می پذیرد، افزود: دومین مرحله کمک های مردمی روز جمعه همراه با کمک های سایر نهادها به مناطق زلزله زده اعزام می شود.

,

وی برای سهولت در اعزام کمکهای مردمی این شهرستان به استانهای غرب کشور از کامیون داران شهرستان که تمایل به مشارکت در این امر خدا پسندانه دارند خواست با اختصاص کامیون های خود برای حمل کمک های مردمی در این امر خیّر سهیم باشند.

,

سرهنگ فلاح با تاکید بر اینکه اعزام کمکهای مردمی رودبار تنها به منظور اهمیت زمان برای ارسال کمک های مردمی به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه