اخبار داغ

رییس کتابخانه عمومی پلدشت:

وجود نزدیک به ۱۶ هزار جلد کتاب در کتابخانه پلدشت

وجود نزدیک به ۱۶ هزار جلد کتاب در کتابخانه پلدشت
رییس کتابخانه عمومی پلدشت گفت: کتاب در عصر گسترش رسانه‌های الکترونیکی و سایر وسایل ارتباط جمعی همچنان به‌عنوان یک رسانه ماندگار مطرح و نقش آن در توسعه فرهنگی کشورها امری پذیرفته شده و اجتناب‌ناپذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا طاهر زینالی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب خوانی گفت: کتاب در عصر گسترش رسانه‌های الکترونیکی و سایر وسایل ارتباط جمعی همچنان به‌عنوان یک رسانه ماندگار مطرح و نقش آن در توسعه فرهنگی کشورها امری پذیرفته شده و اجتناب‌ناپذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار آراز سسی,

 

,

وی تصریح کرد: کتاب به‌عنوان یک کالای فرهنگی همواره موجب رخدادهای فرهنگی عظیم در سطح ملی و بین‌المللی می شود.

,

 

,

رییس کتابخانه عمومی پلدشت افزود: کتابخانه شهرستان دارای بخش های مختلفی است که می توان به بخش نابینایان، روشن دلان، بخش مرجع و پژوهش اشاره کرد.

,

 

,

زینالی گفت: همزمان با روز کتاب و کتاب خوانی عضویت در کتابخانه عمومی پلدشت بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد و علاقمندان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به کتابخانه شهرستان مراجعه کنند.

,

 

,

وی اظهار کرد: نزدیک به ۱۶ هزار جلد کتاب در این کتابخانه موجود است که نیاز کلیه رده های سنی را تامین می کند و همه روز این کتابخانه از ۷:۳۰ صبح الی ۱۸:۳۰ به روی عموم مردم باز است.

,

 

,

رییس کتابخانه عمومی پلدشت در خصوص برنامه های این کتابخانه افزود: نقد کتاب، نشست کتابخانه ای و مدرسه ای، جمع خوانی، قصه گویی و بازدید مدارس گوشه ای از این اقدامات است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه