اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر بروجن:

بسته بندی اقلام کمکی برای زلزله زدگان کرمانشاه/مردم از آوردن البسه مستعمل خودداری کنند

بسته بندی اقلام کمکی برای زلزله زدگان کرمانشاه/مردم از آوردن البسه مستعمل خودداری کنند
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن از بسته بندی اقلام کمکی برای ارسال به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: در حال حاضر نیازهای مناطق آسیب دیده پتو، آب معدنی، لباس گرم و کنسروجات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش شیرانی در گفتگو با کلار، از بسته بندی اقلام کمکی در هلال احمر بروجن برای ارسال به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: اقلام ضروری و اضطراری از قبیل تغذیه، اسکان و سرپناه اضطراری برای حادثه دیدگان کرمانشاه ارسال می شود.

شیرانی اضافه کرد: در مرحله نخست کنسروجات برای تغذیه اضطراری مردم کرمانشاه استفاده می شود و با توجه به پیش رو بودن فصل سرما البسه گرم، وسایل گرمایشی، پتو  و کلیه کمک های مردمی را به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال خواهیم کرد.

مردم از آوردن البسه مستعمل خودداری کنند

وی تاکید کرد: مردم از آوردن البسه مستعمل و دست دوم حتی یکبار استفاده شده به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از اپیدمی بیماری ها در مناطق حادثه دیده خودداری کنند اما پتوهای خشک شویی شده قابل پذیرش است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن با بیان این که در حال حاضر نیازهای مناطق آسیب دیده پتو، آب معدنی، لباس گرم و کنسروجات است از مردم خواست هر چه سریع تر کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه های هلال احمر تحویل دهند.

شیرانی همچنین گفت: هر چه کمک ها نقدی باشد چون خرید متمرکز انجام می شود کار جمعیت هلال احمر و امداد گرانی که در صحنه حادثه به امداد رسانی مشغول هستند راحت تر خواهد بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: پتو، پوشاک، آب معدنی و موکت از جمله اقلام اهدایی و بسته بندی شده در شهرستان بروجن برای زلزله زدگان غرب کشور است.

گفتنی است به دنبال وقوع زلزله شدید در منطقه مرزی کشور با عراق واقع در استان کرمانشاه برخی از مناطق غربی کشورمان لرزیدند که در پی آن تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار،, کلار, کلار,
,
,
,
, مردم از آوردن البسه مستعمل خودداری کنند, مردم از آوردن البسه مستعمل خودداری کنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه