اخبار داغ

ارسال بیش از 100 کامیون کمک مردم دهگلان به مردم زلزله زده کرمانشاه

ارسال بیش از 100 کامیون کمک مردم دهگلان به مردم زلزله زده کرمانشاه
مردم نوعدوست شهرستان دهگلان به صورت خودجوش بیش از 100 کامیون کمک جمع آوری نموده و برای مردم زلزله زده کرمانشاه ارسال کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دهگلان شیدا، با توجه به وقوع زلزله 7 ریشتری در استان کرمانشاه  متاسفانه مردم شهرستانهای سرپل، قصر شیرین و ثلاث باباجانی دچار خسارت جانی و مالی شدند.


 مردم خیر ونوعدوست شهرستان دهگلان  ضمن ابراز  همدردی با مردم زلزله زده به صورت خودش  ومردمی شهر و روستای شهرستان  اقدام به جمع آوری موارد مورد نیاز مردم زلزله زده شدند و با همت و تلاش خود مردم شهرستان کمکهای هر شهر و روستا به شهرستانهای سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و قصر شیرین ارسال شده که توسط خود مردم دهگلان میان زلزله زده استان کرمانشاه توزیع گردید.

 

 در ظرف دو روز 65 کامیون کمک مردمی توسط جمعیت جوانان هلال احمر دهگلان جمع آوری شده است


 سیروس محمدزاده رئیس جمعیت جوانان هلال احمر دهگلان در گفتگو با خبرنگارما اظهار داشت: مردم شهرستان به صورت خودجوش تاکنون 65 کامیون مواد خوراکی و پوشاک تحویل پایگاههای هلال احمر درسطح شهرستان داده اند.


 وی افزود:  کمکهای مردی دهگلان توسط جمعیت هلال احمر شهرستان باهماهنگی و سازماندهی شده به مقصد منطقه زلزله ارسال و در میان مردم توزیع شده است.



  عضو شورای اسلامی دهگلان تاکنون 33 کامیون با مجوز آتشنشانی دهگلان به منطقه ثلاث باباجانی ارسال شده است


 شادمان عباسجوبی عضور شورای اسلامی  دهگلان ضمن تسلیت  حادثه مصبیت بار مردم کرماشناه گفت: کمکهای مردمی توسط نیروهای  آتشنشانی  و شهرداری در قالب 33 کامیون جمع آوری شده و به مقصد شهرستان ثلاث باباجانی و ازگله ارسال شده است.


 وی در ادامه ضمن تشکر ازاقدام خود جوش مردم نوعدوست دهگلان گفت: مردم دهگلان تا آخرین لحظه با مردم منطقه زلزله زده خواهند بود  و از هیچگونه کمکی در حق آنان دریغ نخواهد ورزید.

 

 

فراخوان امور بانوان دهگلان جهت کمک به مردم زلزله زده


 سعادت کریمی مسئول امور بانون دهگلان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشکر و قدرانی از مردم شهرستان دهگلان گفت: واقعا همت مردم شهرستان قابل تقدیر است.


 وی در ادامه گفت:با توجه به فراخون از سوی امور بانوان مردم به صورت خود جوش کمکهای خود را در جلو آتشنشانی دهگلان جمع آوری نمودن و توسط خود مردم شهرستان برای مردم زلزله زده ارسال می شود.

 



 زهرا غفوری یکی از بانوان دهگلانی  گفت: مردم دهگلان همیشه در همه مشکلات همراه و یاور همنوعان خود بوده و هستند  و از مردم خواست کمکهای خود را برای ارسال به زلزله زدگان  جهت ارسال جلو آتشنانی سریع اقدام نمایند


 گفتنی است که هریک از روستاهای شهرستان دهگلان به صورت خود جوش اقدام به حمع آوری کمک نموده و توسط خود مردم همان روستا به مناطق زلزله زده ارسال و توزیع شده است.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,
,
,
,
,
,
,  در ظرف دو روز 65 کامیون کمک مردمی توسط جمعیت جوانان هلال احمر دهگلان جمع آوری شده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,   عضو شورای اسلامی دهگلان تاکنون 33 کامیون با مجوز آتشنشانی دهگلان به منطقه ثلاث باباجانی ارسال شده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, فراخوان امور بانوان دهگلان جهت کمک به مردم زلزله زده,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه