اخبار داغ

بهترین گلزن لیگ یک ناکام مقابل بازیاری

بهترین گلزن لیگ یک ناکام مقابل بازیاری
ایرانجوان بوشهر در روزی مقابل شهرداری ماهشهر به برتری رسید که خط دفاعی که حسین بازیاری و محمدی بازیکنان این تیم موفق ظاهر شد و عساکره هم موفق به کلین شیت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، ایرانجوان بوشهر در روزی مقابل شهرداری ماهشهر به برتری رسید که خط دفاعی این تیم موفق ظاهر شد و عساکره هم موفق به کلین شیت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

فرشید پاداش بال تکنیکی و سرعتی ماهشهری ها که تا کنون ۹ گل را وارد دروازه حریفان کرده است در این بازی موفق به گلزنی نشد تا عملکرد مثبت شاگردان دلگرم در خط دفاعی کاملا به چشم بیاید.

,

در این بازی حساس رهبری خط دفاعی ایرانجوان بر عهده حسین بازیاری مدافع بلند بالا و بازیکن اهرمی این تیم بود که در کنار محمدی جوان روز خوبی را در قلب دفاع سپری کردند.

,

, ,

بازیاری بازیکن اهرمی ۲۴ ساله ایرانجوان بعد از حضور یک ساله در استقلال خوزستان ،حالا به دنبال تکرار روزهای خوب گذشته در ایرانجوان است.

,

حسین بازیاری و جوانی بنام حسین محمدی که برای اولین بار در ترکیب ایرانجوان به میدان رفته بود،قلب خط دفاعی را به خوبی پوشش دادند تا یک کلین شیت فصل برای ایرانجوان ثبت شود و این تیم گلی را دریافت نکند!
 
نکته جالب ترکیب خط دفاعی ایرانجوان در این بازی حساس خارج از خانه،حضور چهار مدافع جوان که دو نفر از انها سهمیه زیر ۲۳ سال و حسین قدرتیان و بازیاری بازیکنان اهرمی ایرانجوان نیز تنها ۲۴ سال داشتند.

,
,
,

/ انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه