اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) خبر داد

اجرای 500 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در باقرشهر

اجرای 500 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در باقرشهر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) گفت: در هفته بسیج بیش از 500 نوع برنامه تدارک دیده‌ شده تا در سطح محدوده سرزمینی شهرستان ری در بخش‌های قلعه نو، حسن آباد، کهریزک این فعالیت‌ها طبق روال سال‌های گذشته و با رویکرد جدید و قوت بیشتر در بین مردم با اثر بخشی بالا انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ اصغر آرزومندی، فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در نسشت خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار کرمانشاه، کردستان و ایلام  در حادثه زلزله، از خداوند برای بازماندگاه این حادثه صبر جمیل خواستاریم تا تقربی شود  به درگاه خداوند و انشاا... همه مسئولین تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به این موضوع خواهند کرد تا هموطنان ما در این فصل از سرما بتوانند به آرامش خاطر برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز,

وی در ادامه گفت: گرامی میداریم یاد و خاطره شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و شهدای عزیزمان در شهرستان ری، ضمن تقدیر و تشکر از دوستان اصحاب رسانه در خصوص رسالت این عزیزان در هفته دفاع مقدس انصافا همه عزیزان ما زحمات بسیاری در خصوص انعکاس این فعالیت‎ها در هفته دفاع مقدس کشیدند و کارهایی که توسط بسیج، سپاه و همه ارگانهای دولتی انجام شد با قدرت بیشتری انعکاس خوبی دادند و تجربه‌ای که باید به نسل امروزی انتقال داده شود این دوستان در هر رسانه‌ای تمام تلاش خود را انجام دادند و مجموعه سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) از همه اصحاب رسانه تقدیر و تشکر میکند.

,

آرزومندی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: با توجه به این که این حادثه ناگوار اتفاق افتاد و دستور مقام معظم رهبری به تمام ارگان‌های نظامی و سلسه مراتبی که به ما نیز رسید این دغدغه در سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) و مجموعه اتفاق افتاد و کارهایی در این زمینه انجام داده شد، به همه فرمانده‌هان حوزه‌ها و پایگاه‌ها در خصوص جمع آوری کمک‌های مردمی در حد توان خود اقدام کنند تا وسایلی که مردم میتوانند کمک کنند اقدام شود، این کار خوشبختانه در حال انجام است و  مسئولین بخشی با روحانیون و امور مساجد به کمک پایگاه‌ها آمدند تا اقلامی که اعلام شده از قبیل دارویی، بهداشتی و موارد گرمایشی جمع آوری و به دست مردم داغدار برسد و تا زمانیکه به ما اعلام شود این کمک‌ها جمع آوری میشود تا انشاا... هرچه سریع تر هموطنان عزیزمان به آرامش خاطر برسند که این وظیفه ذاتی ماست و الحدالله در شهرستان ری این دغدغه بین مسئولین وجود دارد و تمام تلاش خود را در این راه انجام میدهند و این حرکت جای تشکر و قدردانی دارد.

,

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در خصوص برنامه‌های هفته بسیج گفت: ضمن گرامی داشت یاد شهدای بسیجی که در هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند و از خود سرمشقی را به یادگار گذاشتند که در دنیا از این سرمشق استفاده میشود، و این نشان از آن است که این انقلابی که حضرت امام (ره) هدایت کرد و به وجود آوردند در دنیا جهانی خواهد شد و قطعا نه تنها سوریه و همه کشورها از این حرکت ارزشمند استفاده خواهند کرد.

,

وی افزود: ما در هفته بسیج بیش از 500 نوع برنامه تدارک دیده‌ایم تا در سطح محدوده سرزمینی شهرستان ری در بخش های قلعه نو، حسن آباد، کهریزک این فعالیت‌ها طبق روال سال‌های گذشته و با رویکرد جدید و قوت بیشتر در بین مردم با اثر بخشی بالا انجام شود و این فعالیت‌ها به این شرح میباشد: امسال در بحث گروه‌های جهادی برای اعزام به کرمانشاه برای انجام خدمات رسانی به مناطق زلزله زده در هفته بسیج خواهیم داشت، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران توسط فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها به همراه مسئولین شهری طبق روال سنوات گذشته انجام خواهد شد، تا بهانه‌ای شود برای دست بوسی و عرض ادب خدمت خانواده شهدا و استفاده از سخنان این خانوادها که تاکید بر حضور همه جانبه در این مراسمات میباشد. غبار روبی مزار شهدا، این یک فرصت خوب در شهرستان ری میباشد با قرارگیری شهرستان ری هم از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حرم حضرت امام(ره) و در کنار اینها قبور شهدای عزیزمان است که این فرصت خوبی برای ماست تا بتوان کارهای فرهنگی، ارزش و تبلیغی در این زمینه انجام دهدیم و تلاش ما این است تا از فضای معنوی قبور شهدا به نحو احسن و در راستای تربیت نسل جدید استفاده کنیم.

,

آرزومندی در ادامه افزود: ما اعتقاد داریم در هفته بسیج یک کار تحرکی داشته باشیم و در کنار نشست‌های روشنگری و کارهای فرهنگی مسابقات ورزش در مساجد و پایگاه‌ها با کمک اداره ورزش و جوانان شهر انجام شود و این فعالیت‌ها داخل مدارس نیز کشیده شود و یک فعالیت ورزشی در مدارس نیز انجام گردد. ما همچنین یک مانور فرهنگی  با حضور خواهران بسیجی در حسن آباد خواهیم داشت، و پایگاه‌های در خصوص افتتاح پایگاه‌ها و هماهنگی با مساجد برای قرار گرفتن پایگاه ها در دل مساجد انجام شود تا نسل جوان بتوانند علاوه بر این که وارد پایگاه بسیج، که قدم گاه شهدا است وارد میشود طوری برنامه ریزی شود تا جوانان وارد مساجد شود و برنامه‌ها مسجد محور باشند.

,

وی گفت: این برنامه‌ها برای آحاد مردم انجام میشود، یادواره شهدا و شب شعر و خاطره در این هفته خواهیم داشت همچنین در این هفته خانواده‌های شهدا و بسیجیان عزیز که در عرصه فرهنگی تلاش زیادی میکنند در قالب کاروانی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، یکی از تهدیداتی که در محدوده سزمینی ما مشهود میباشد بحت اعتیاد در خانواده هاست تلاش ما در این هفته این بود تا بهانه‌ای باشد برای تبلیغ سبک زندگی ایرانی اسلامی است. تا برنامه خاصی در قالب همایش‌های بومی محلی مانند ایجاد نمایشگاه و تئاتر خیابانی در این جهت انجام  شود و هماهنگی‌های لازم با مسئولین انجام شده تا حمایت‌های لازمه را داشته باشند تا بتوانیم حداقل این برنامه را که یکی از معضلات جامعه ماست و این روزها گریبان‌گیر خانواده‌ها شده است را ریشه کن کنیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) گفت: جامعه پزشکی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در هفته بسیج  به سرپرستی دکتر حسینی در روستاهای کم امکانات به صورت ویزیت رایگان در خدمت مردم عزیز به خدمت رسانی میپردازد، باتوجه به اینکه بسیجیان نباید از علم و دانش عقب بمانند، در راستای کارهای فرهنکی و تبلیغی که انجام میدهند برای این عزیزان مسابقات کتاب خوانی در نظر گرفته شده است. همچنین در کنار نمایشگاه‌های اقتصاد مقاوتی با رویکرد شعار امسال برپا خواهد شد، نمایشگاه عکس بسیج با موضوع بسیج مدرسه عشق است دایر خواهد شد.

,

وی در پایان افزود: در کنار کارهای ورزشی ما سعی خواهیم کرد برای پویانمایی این فعالیت‌ها در داخل مدارس و مساجد کوهپیمایی برای عموم مردم  با حضور ورزشکاران داشته باشیم، ما در بحث فاصله نگرفتن از آرمان‌ها و ارزش‌ها در نماز جمعه دعای ندبه در مصلی‌ها با حضور مردم و بسیجیان خواهیم داشت و پیوندی با هئیت امنا و امام جمعه‌های بخش با برگزاری جلسات و دیدار بسیجیان برای استفاده از رهنمودهای این عزیزان انجام خواهد شد. ما در بخش قلعه نو رژه حماسی در سطح بخش خواهیم داشت که مدیریت این برنامه با سرهنگ شیاسی خواهد بود و هماهنگی‌ها در بخش قلعه نو انجام شده و این رژه برای اولین بار در این بخش انجام خواهد شد که این رژه حماسی توسط نیروهای نظامی و انتظامی بخش صورت میگیرد.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه