اخبار داغ

ارسال ۹ کامیون اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان از شهرستان محلات

ارسال ۹ کامیون اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان از شهرستان محلات
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محلات گفت: علاوه بر ۹ کامیون اجناس مورد نیاز مردم زلزله زده غرب کشور ۷ کامیون کمک‌های مردمی آماده ارسال به مناطق زلزله زده است که به محض دریافت دستور مسئولان مدیریت بحران به منطقه زلزله زده ارسال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم علی صفری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محلات در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری صبح محلات گفت: با توجه به وقوع زلزله در مناطق غربی کشور در اولین روز از امداد رسانی به زلزله زدگان تعداد ۷ کامیون اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از شهرستان محلات به مناطق زلزله زده ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری صبح محلات,

وی ادامه داد: این اقلام شامل ۲۰۰۰ تخته پتو، ۸۰۰ چادر امدادی، ۱۲ هزار بطری آب معدنی، ۲۰۰۰ قوطی انواع کنسرو، ۲۰۰۰ دست انواع البسه و کفش، ۳۰۰ کیلو قند و روغن و ۲۰۰ کارتون بیسکویت بود.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محلات افزود: با توجه به پایان امداد رسانی در مناطق زلزله زده و لزوم رفع نیازهای زلزله زدگان و با توجه به فراخوان کشوری برای جمع آوری کمک‌های مردمی و ارسال به مناطق زلزله زده روز گذشته نیز ۲ کامیون شامل ۱۰ هزار بطری آب معدنی به مناطق زلزله زده ارسال شد.

,

صفری افزود: با توجه به ادامه روند جمع آوری کمک‌های مردمی در حال حاضر حدود ۷ کامیون اجناس مورد نیاز شامل پتو و آب معدنی جهت اسکان و رفع نیازهای اولیه زلزله زدگان نیز آماده ارسال است که منتظر هماهنگی مسئولین ستاد مدیریت بحران در منطقه جهت ارسال هستیم.

,

وی همچنین در تشریح جمع آوری کمک‌های نقدی شهروندان محلاتی گفت: در اولین روز جمع آوری کمک‌های نقدی مبلغ ۱۱۰ میلون ریال از صندوق‌های جمعیت هلال احمر در سطح شهر جمع آوری شد و تاکنون نیز مبالغی توسط شهروندان محلاتی به شماره حساب جمعیت هلال احمر واریز شده است که به علت سراسری بودن شماره حساب در حال حاضر امکان اعلام رقم مربوط به شهرستان نیستیم.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محلات همچنین خاطر نشان کرد: به استثنای ۲ هزار تخته پتو و ۸۰۰ چادر امدادی که از انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان برای زلزله زدگان ارسال شده مابقی اقلام ارسالی از طرف مردم و خیرین جهت کمک به زلزله زدگان اهدا شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه