اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد:

مسجد محوری اولویت اصلی در هفته بسیج است/ اجرای ۷۰ ویژه برنامه هفته بسیج در پارس آباد

مسجد محوری اولویت اصلی در هفته بسیج است/ اجرای ۷۰ ویژه برنامه هفته بسیج در پارس آباد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از 60 عنوان برنامه در شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، سرهنگ پاسدار حسن نوری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد تاسیس بسیج در فرمانداری پارس آباد اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از 60 عنوان ویژه برنامه در شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, آران مغان,

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه جاری، عنوان داشت: امسال شعار این هفته «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» انتخاب شده است.

,

/////

, /////,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد گفت: دیدار با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدا، اعزام اکیپ جامعه پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران، برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، سرکشی از زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده های آنان، برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای، مانور فرهنی میقات پابرهنگان، خدمات رسانی بسیج با بهره گیری از اردوهای جهادی، اجرای مسابقات مختلف ورزشی، نشست های روشنگری و عطر افشانی گلزار شهدا از برنامه های این هفته است.

,

نوری با اشاره به شعار هفته بسیج در سوم آذرماه افزود: این روز به عنوان «بسیج مسجد محوری و ولایت‌مداری» نامگذاری شده است که از برنامه های این روز می توان به برگزاری دعای ندبه، حضور سازمان یافته بسیجیان شهرستان در میعادگاه نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با موضوع تبیین گزارش عملکرد بسیج اشاره کرد.

,

///

, ///,

وی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج بر رویکرد مسجد محوری است، گفت: با توجه به این که دشمن از پایگاه اصلی و مردمی ما یعنی مساجد واهمه داشته است لذا توجه ویژه به این پایگاه مردمی در دستور کار بسیج قرار گرفته است و رویکرد مسجد محوری از برنامه های هفته بسیج امسال خواهد بود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان پارس آباد را مهم‌ترین و محوری‌ترین برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و گفت: به مناسبت 5 آذر سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان «بسیج، جهاد کبیر و علم انقلابی» در پارس آباد برگزار خواهد شد.

,

////

, ////,

نوری با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای معرفی طرحهای اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی، سال 95 بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس آباد 2 میلیارد و 750 میلیون تومان تسهیلات برای 177 نفر در راستای راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی و صنایع تبدیلی پرداخت کرده که زمینه اشتغال 350 نفر شده است.

,

در این جلسه فرماندار شهرستان پارس آباد نیز با تاکید بر همکاری نهادها و ادارات در برگزاری برنامه های هفته بسیج بر لزوم فضاسازی شهری در روزهای منتهی به هفته بسیج تاکید کرد و گفت: ادارات شهرستان در فضاسازی و تبلیغات محیطی حضور پررنگ داشته باشند.

,

////

, ////,

اکبر صمدی با بیان اینکه بسیج یک نهاد مردمی است، تصریح کرد: تشکیل بسیج به فرمان امام (ره) یکی از بزرگ‌ترین رویدادها بوده که اکنون با این حجم عظیم و گسترده هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان بسیاری از آثار این خیر و برکات نمایان می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه