اخبار داغ

رییس سازمان بسیج سازندگی استان مطرح کرد؛

تلاش بسیج سازندگی اصفهان برای بازسازی خانه های زلزله زدگان تا دوماه آینده/ آماده باش نواحی برای جمع آوری کمک های مردمی

تلاش بسیج سازندگی اصفهان برای بازسازی خانه های زلزله زدگان تا دوماه آینده/ آماده باش نواحی برای جمع آوری کمک های مردمی
مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان، با بیان اینکه تلاش ما بر این است که مشکل نبود مسکن را برای ساکنان مناطق زلزله زده ظرف دوماه آینده با توجه به سردی هوا حل کنیم، گفت: باید مکان های اسکان موقتی مانند کانکس فراهم شود تا بتوان بازسازی منازل را پیگیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احسان الله رضاپور در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، در رابطه با وضعیت مناطق زلزله زده کرمانشاه و غرب کشور اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت شهرها با ارتش بوده و روستاها به سپاه پاسداران واگذار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول بسیج سازنگی سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج)، با بیان اینکه به زود عملیات بازسازی شروع می شود، تصریح کرد: ما درحال حار منتظر تقسیم شدن روستاهای منطقه بین بسیج سازندگی استان ها هستیم که این کار پس از تعامل سپاه پاساران با بنیاد مسکن صورت خواهد گرفت.

,

وی ادامه داد: در این تعاملات نوع سازه ها، متراژ سازه ها و سازوکار اولیه فراهم می شود تا ما به امید خدا کار را شروع کنیم.

,

مردم منطقه هنوز با مشکل نبود امکانات اولیه مواجه هستند

, مردم منطقه هنوز با مشکل نبود امکانات اولیه مواجه هستند, مردم منطقه هنوز با مشکل نبود امکانات اولیه مواجه هستند,

رضاپور با بیان اینکه کار آواربرداری تا فردا تمام خواهد شد، عنوان کرد: ما به دنبال ورود به بحث بازسازی هستیم اما مردم منطقه هنوز با مشکلاتی مواجه هستند.

,

مسئول بسیج سازنگی سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج) با بیان اینکه مردم ابن منطقه هنوز منتظر کمک های مردمی هستند، تصریح کرد: نان، آب، چادر، پتو، شیر خشک و دیگر مایتتاج اولیه از جمله مهم ترین موارد مورد نیاز مردم این منطقه است.

,

آماده باش نواحی بسیج، برای جمع آوری کمک های مردم استان

, آماده باش نواحی بسیج، برای جمع آوری کمک های مردم استان, آماده باش نواحی بسیج، برای جمع آوری کمک های مردم استان,

وی با بیان اینکه کلیه نواحی ما در این زمینه آماده باش بوده اند، عنوان کرد: کمک های بسیار خوبی از  نواحی استان جمع آوری شده است که در سپاه صاحب الزمان(عج) جمع آوری خواهد شد و سپس به صورت متمرکز به سپاه کرمانشاه منتقل می شود تا با تدبیر مسئولان سپاه این استان،  بین مردم مناطق مختلف زلزله زده تقسیم شود.

,

رضاپور، در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد میزان اقلام جمع آوری شده، گفت: بنده در کرمانشاه مستقر هستم و برابر با آن چه نواحی تماس گرفته اند، شهرستان ها و نواحی مختلف استان از جمله لنجان، مبارکه، ناحیه امام علی (ع) و نجف آباد تاکنون کمک های خوبی جمع آوری کرده اند و دیگر نواحی نیز در تلاش هستند تا با توجه به بضاعت خود کمک های مردمی را جمع آوری کنند.

,

مسئول بسیج سازنگی سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج)، در رابطه با آمار نفرهای حاضر از بسیج سازندگی اصفهان در کرمانشاه، گفت: در حال حاضر بنده و مدیر خدمات رسانی و سلامت سازمان در نواحی زلزله زده حضور داریم تا اوضاع را بررسی کنیم.

,

حضور اردوهای جهادی خودجوش در منطقه

, حضور اردوهای جهادی خودجوش در منطقه, حضور اردوهای جهادی خودجوش در منطقه,

وی ادامه داد: چند اردوی جهادی به صورت خودجوش و پراکنده به این ناحیه اعزام شده اند اما باید هماهنگی و مدیریت صورت گیرد تا خدمات خوبی به مناطق زلزله زده داده شود.

,

رضاپور، با بیان اینکه مردم هم اکنون به صورت خودجوش و با استفاده از وانت بارها و ماشین های شخصی کمک هایی برای این مناطق آورده اند، عنوان کرد: متاسفانه در بحث توزیع بی برنامگی هایی وجود داشت که در نهایت بگان ویژه وارد قضیه وارد شد تا بتوان توزیع اقلام را مدیریت کرد.

,

لزوم برنامه ریزی برای توزیع اقلام بین تمام مردم منطقه

, لزوم برنامه ریزی برای توزیع اقلام بین تمام مردم منطقه, لزوم برنامه ریزی برای توزیع اقلام بین تمام مردم منطقه,

مسئول بسیج سازنگی سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج)، ادامه داد: باید برنامه ریزی ها به نحوی باشد که بتوان اقلام را به صورت صحیح به کل مردم منطقه از آن هایی که در دورترین روستاها ساکن بوده تا آن هایی که در خود شهر سرپل ذهاب ساکن هستند برسانیم.

,

حدود یک هزار و 900 روستا در منطقه آسیب دیده اند

, حدود یک هزار و 900 روستا در منطقه آسیب دیده اند, حدود یک هزار و 900 روستا در منطقه آسیب دیده اند,

وی با بیان اینکه به طور تقریبی یک هزار و 900 روستا در منطقه وجود دارد که آسیب دیده اند، خاطرنشان کرد: برخی روستاها 10 تا 20 درصد آسیب دیده اند و برخی روستاها نیز بالای 60 درصد آسیب دیده اند.

,

رضاپور ادامه داد: ما در روستاهایی که بیشتر از 60 درصد آسیب دیده اند ورود پیدا می کنیم و برای بازسازی به آن ها کمک خواهیم داد.

,

سپاه با تمام توان درحال خدمت رسانی به مردم منطقه است

, سپاه با تمام توان درحال خدمت رسانی به مردم منطقه است, سپاه با تمام توان درحال خدمت رسانی به مردم منطقه است,

مسئول بسیج سازنگی سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج)، با بیان اینکه سپاه با تمام توان در حال خدمات رسانی به این مناطق است، اظهار کرد: بعضا برخی راه ها براثر ریزش کوه مسدودشده بود که تلاش ها برای باز شدن این راه ها است.

,

وی با بیان اینکه اکثر افراد با وجود سردی هوا در چادر اسکان داده شده اند، خاطرنشان کرد: نیروها تا این لحظه آن چه در توان بوده انجام داده اند.

,

آمار بالای نیروها برای خدمت رسانی به مردم

, آمار بالای نیروها برای خدمت رسانی به مردم, آمار بالای نیروها برای خدمت رسانی به مردم,

رضاپور با بیان اینکه شمار نیروهایی که برای خدمت آمده اند زیاد است، اذعان کرد: متاسفانه برخی عدم مدیریت ها وجود دارد و خود خدمت رسانی به این نیروها هم مشکل بوده است.

,

مسئول بسیج سازنگی سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج) افزود: بسیاری از همین نیروها هنوز غذایی نخورده اند، اما اولویت، خدمات رسانی به مردم است و همه بچه ها درحال تلاش هستند و دستگاه ها امدادی، عمرانی و نظامی به دنبال رفع مشکلات مردم هستند.

,

وی با بیان اینکه سپاه وظیفه خود می داند که زودتراز سایر ارگان ها به مردم خدمت برساند، تصریح کرد: باید آن هماهنگی مورد نیاز بین دولت و سپاه صورت بگیرد تا کار بهسازی شروع شود.

,

تلاش ها برای رفع مشکل مسکن ساکنان مناطق تا پیش از شروع زمستان

, تلاش ها برای رفع مشکل مسکن ساکنان مناطق تا پیش از شروع زمستان, تلاش ها برای رفع مشکل مسکن ساکنان مناطق تا پیش از شروع زمستان,

رضاپور با بیان اینکه تلاش ما بر این است که مشکل نبود مسکن را برای ساکنین این مناطق ظرف دوماه آینده با توجه به سردی هوا حل کنیم، خاطرنشان کرد: باید مکان های اسکان موقتی مانند کانکس فراهم شود تا بتوان بازسازی منازل را پیگیری کرد تا پیش از شروع زمستان بتوان کار بازسازی مسکن آن ها را به اتمام رساند.

,

مسئول بسیج سازنگی سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج)، بیان کرد: با توجه به صحبت های رئیس جمهور مبنی بر اینکه هیچ کس بدون هماهنگی بنیاد مسکن در بحث ساخت و ساز وردو پیدا نکند، ما منتظر هستیم تا تعاملات با بنیاد مسکن صورت گیرد و نوع ساخت و متراژ ساخت با توجه با اقلیم بررسی و مشخص شود تا کار شروع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه