اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان خبرداد؛

رضایتمندی بالای مردم اصفهان از خدمات انتظامی پلیس اصفهان/ کشف ۱۹ تن مواد مخدر در هفت ماهه نخست امسال

رضایتمندی بالای مردم اصفهان از خدمات انتظامی پلیس اصفهان/ کشف ۱۹ تن مواد مخدر در هفت ماهه نخست امسال
فرمانده انتظامی استان گفت: در هفت ماهه امسال بیش از ۱۹ تن انواع مواد مخدر کشف شده و توفیقاتی خوبی در رابطه با دستگیری و انهدام شبکه های قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا، سرقت و کاهش تصادفات فوتی به دست آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛  سردار مهدی معصوم بیگی صبح امروز در دیدار با استاندار اصفهان ضمن تبریک انتصاب وی به استانداری استان اصفهان به ارائه گزارشی از حوزه های انتظامی، ترافیکی و آسیب های اجتماعی طی هفت ماهه اخیر پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده انتظامی استان گفت: در هفت ماهه امسال بیش از 19 تن انواع مواد مخدر کشف شده و  توفیقاتی خوبی در رابطه با دستگیری و انهدام شبکه های قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا، سرقت و کاهش تصادفات فوتی به دست آمده است.

,

وی از تماس یک میلیون نفر با پلیس استان از طریق مراجعه به مراکز انتظامی و یا ارتباط با سامانه 110 خبر داد و گفت: در ارزیابی های صورت گرفته به حمد الله  رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده توسط نیروی انتظامی استان بسیار بالا است .

,

معصوم بیگی بر لزوم حمایت از نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: اقتدار نیروی انتظامی توسط یک مجموعه تاثیرگذار بایستی حفظ شود چرا که اگر اقتدار این نیرو حفظ نشود نمی تواند ماموریت های خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

,

فرمانده انتظامی استان  همراه سازی و مسئول سازی دیگر دستگاه ها در طرح ها و مامویت های پلیس را خواستار شد و گفت: بخشی از ماموریت ما ماموریت میانبخشی و بین بخشی است و برای اینکه امنیت را در جامعه برقرار کنیم  نیاز مند همراهی و پشتیبانی دیگر دستگاه ها داریم.

,

سردار معصوم بیگی از اجرای  طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان در چند روز اخیر خبر داد و گفت: جمع آوری این افراد با پلیس است، اما برای نگهداری آنها با چالش مواجه هستیم و لازم است که کمپ های ماده 16، و کمپ های دیگر ، بهزیستی و شهرداری فعال شوند و بایستی گرمخانه ها آماده باشد تا این طرح به نحو مطلوب به سرانجام برسد.

,

سردار معصوم بیگی خاطر نشان ساخت : اگر چشم انداز استان این است که گردشگر خارجی را به یک میلیون نفرو گردشگر داخلی را به 10 میلیون نفر برساند، اگر سرمایه می خواهیم به استان بیاوریم و اگر قرار استان رونق پیدا کند و هیچ دغدغه نداشته باشیم پیش نیاز همه این موارد امنیت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه