اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان آشتیان:

۲۰۰ کارتن انواع سرنگ از آشتیان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد

۲۰۰ کارتن انواع سرنگ از آشتیان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان آشتیان گفت: ۲۰۰ کارتن انواع سرنگ، ۵۰ کارتن لوله خون گیری و ۳۰ کارتن اسکالپ به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پژمان حدادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان در گفتگو با خبرنگار سفیر آشتیان گفت: وقوع حادثه تلخ زلزله در استان‌های غرب کشور به مرکزیت کرمانشاه و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان به ویژه در شهرهای سرپل ذهاب، اسلام آباد و مناطق مجاور باعث تألم خاطر عموم ملت ایران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر آشتیان,

وی افزود: با توجه به پایان امداد رسانی در مناطق زلزله زده و لزوم رفع نیازهای زلزله زدگان، با توجه به فراخوان کشوری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال به مناطق زلزله زده، شرکت آوا پزشک آشتیان در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک های نوع دوستانه به منظور رفع نیازهای بهداشتی و درمانی آسیب دیدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه ۲۰۰ کارتن انواع سرنگ، ۵۰ کارتن لوله خون گیری و ۳۰ کارتن اسکالپ به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کرد.

,

حدادی اظهار کرد: پیشگامی خیرین حوزه سلامت در کمک رسانی تجهیزات پزشکی و حمایت از زلزله زدگان غرب کشور با هدف تسریع در بهبود وضعیت درمانی مردم منطقه، شایسته تقدیر است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان اظهار کرد: سنت نیکوی کمک به هم نوع روز به روز درحال پر رنگ شدن و میزان نفوذ آن در جامعه بیشتر می شود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه