اخبار داغ

شهرستان پارس آباد نخستین مقصد سفر استاندار جدید اردبیل

شهرستان پارس آباد نخستین مقصد سفر استاندار جدید اردبیل
اکبر بهنام جو استاندار جدید اردبیل بعد از آغاز فعالیت دو هفته ای خود نخستین سفر کاری خود را روز جمعه به شهرستان پارس آباد خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، فرماندار پارس آباد مغان امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج این شهرستان با اعلام این خبر گفت: اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در نخستین سفر شهرستانى خود، روز جمعه 26 آبان ماه جاری به شهرستان پارس آباد سفر خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان،, آران مغان،, , آران مغان, ،,

اکبر صمدی افزود: استاندار اردبیل در این سفر از پروژه های مهمی از جمله فرودگاه، بیمارستان 160 تختخوابی، پایاب سدخدافرین، پروژه چهاربانده کردن پارس آباد - سربند و ... بازدید کرده تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهرستان‌ قرار گرفته و تصمیمات لازم براى رفع آنها اتخاذ شود.

,

وى با بیان اینکه با حسن نظر استاندار محترم، پارس آباد مغان نخستین مقصد سفر وی خواهد بود، اظهار داشت: استاندار اردبیل در این سفر علاوه بر بازدید از پروژه های شهرستان، در نمازجمعه پارس آباد مغان شرکت خواهند داشت.

,

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه اعتقاد دارم حضور شخص استاندار اردبیل به عنوان نماینده عالی دولت در استان به حل مشکلات مردم و رفع موانع شهرستان کمک زیادی خواهد کرد، تصریح کرد: با سابقه‌ و تجربه‌ای که از شخص استاندار به عنوان یک فرد اجرائی و آگاه به مسائل شهرستان سراغ داریم، حضور وی می‌تواند به تسریع در حل مشکلات شهرستان پارس آباد کمک زیادی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه