اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم:

اجرای ۱۵۰ ویژه‌برنامه هفته بسیج در رباط کریم / محرومیت‌زدایی در مناطق محروم هدف اصلی سپاه است

اجرای ۱۵۰ ویژه‌برنامه هفته بسیج در رباط کریم / محرومیت‌زدایی در مناطق محروم هدف اصلی سپاه است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رباط کریم گفت: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌ها و کانون‌های اقشاری برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی رباط نیوز ؛ هادی ایلکا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رباط کریم عصرامروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از هم وطنان کرد در زلزله کرمانشاه، اظهار کرد: باید یاد و خاطره شهدا و امام انقلاب را که سبب ماندگاری راه اسلام و انقلاب شده اند را گرامی داشت، در حقیقت آن بزرگواران نقش مهمی در تاریخ اسلام و انقلاب داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز, رباط نیوز,

وی گفت: موضوع پیش روندگی و پیش برندگی دو اصل مهم در سپاه و بسیج است که همواره مورد توجه این نهاد قرار دارد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رباط کریم تأکید کرد: امروز توانسته ایم ارتش ۲۰ میلیونی را در کشور تشکیل و در جهت تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی حرکت کنیم که این باعث افتخار کشوراست.

,

وی در ادامه با اشاره به موضوع برون سازی و روحیه پیش برندگی در سپاه، ابراز کرد: امروزه باید تمام دستگاه ها و نهادها در جهت حفظ و پیشرفت انقلاب تلاش کنند و سپاه نیز در این جهت تمام تلاش را به کار گرفته تا بتواند موفق باشد.

,

الیکا ادامه داد: مسجد محوری یکی از برنامه های سپاه است، در حقیقت باید فرزندان این مرز و بوم با دستاوردهای انقلاب آشنا باشند و بر همین اساس است که مسجد به عنوان سنگر انقلاب شناخته شده و تمام برنامه ها در آن برگزار می‌شود.

,

وی برگزاری«طرح کرامت» را یکی دیگر از طرح‌های موفق شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: این طرح با هدف پیشگیری از اعتیاد برگزار می شود و توانسته نهادها و دستگاه بسیاری را همراه و در جهت مقابله با اعتیاد تلاش کنند.

,

 

,

اعلام آمادگی سپاه رباط کریم در جهت حمایت از مردم زلزله زده

, اعلام آمادگی سپاه رباط کریم در جهت حمایت از مردم زلزله زده,


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رباط کریم عنوان کرد: نگاه جدی به محرومیت زدایی در شهرستان،یکی دیگر از اولویتهای کاری سپاه و بسیج است، امروز بسیج توانسته حرکت های مثبتی را در این باره به اجرا برساند و تمرکز را بر محرومیت زدایی در شهرستان گذاشته است.

,
,

وی ضمن اعلام آمادگی در جهت حل مشکلات مردم زلزله زده غرب کشور، اظهار کرد: سپاه شهرستان رباط کریم آمادگی این را دارد تا در جهت مقابله با مشکلات پیش روی مردم زلزله زده غرب کشور تلاش کند.

,

الیکا در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان رباط کریم اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌ها و کانون‌های اقشاری برگزار می‌شود.

,

وی با اشاره به عناوین مهم برنامه‌های هفته بسیج، ادامه داد: از این برنامه‌ها می‌توان به تجمع اقتدار بسیج اشاره کرد که با حضور سردار کوثری، فرمانده قرارگاه ثارالله تهران برگزار می‌شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رباط کریم در پایان یادآور شد: از دیگر برنامه های هفته بسیج می توان به میقات با صالحین و حضور بسیجیان در نماز جمعه، تکریم از خانواده‌های شهدا، جشنواره مالک اشتر ود ویزیت رایگان روستاها و مناطق محروم اشاره کرد.

,

انتهای پیام/ م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه