اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب:

یک هزار جلد کتاب به صورت رایگان در مناطق حاشیه‌نشین میاندوآب توزیع شد

یک هزار جلد کتاب به صورت رایگان در مناطق حاشیه‌نشین میاندوآب توزیع شد
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب از توزیع بیش از یک هزار جلد کتاب و مجله در موضوعات مختلف به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مناطق حاشیه نشین میاندوآب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا شیخه درگفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی میاندوآب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی امروز اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب، افزود: در این طرح بیش از یک هزار جلد کتاب و مجله در موضوعات مختلف اعم از سیاسی، فرهنگی، دینی، اقتصادی، اجتماعی، مذهبی و تاریخی، ایثار و شهادت، کودک و نوجوان و مجلات در موضوعات مختلف در مناطق حاشیه نشین میاندوآب توزیع شد.

,

وی با بیان اینکه این طرح به مدت یک روز برگزار می شود، گفت: در سال های قبل نیز طرح توزیع کتاب رایگان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مناطق حاشیه نشین اجرا شده بود.

,

شیخه اظهار کرد: مطالعه سبب رشد و تعالی اندیشه انسان می شود و باید سعی کنیم تا به نقش خود در قبال رشد علمی و توسعه یافتگی به نحو احسن عمل کنیم.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه، تصریح کرد: توسعه فرهنگی، مبنای توسعه جامعه و توسعه در زمینه های مختلف است و ما نیز باید سعی در توسعه فرهنگی داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه